beantwoord

Activeren van simkaart

  • 28 april 2018
  • 2 reacties
  • 151 keer bekeken

Ik heb laatst mijn abonnement verlengd en kreeg een nieuwe telefoon en simkaart alleen als ik op de website telfort.nl/welkombijtelfort mijn simkaart wil activeren geeft ie aan van fout probeer het later nog eens ik heb een keer of 7 keer geprobeerd en ik heb de juiste 13 cijfers gebruikt maar hij doet het gewoon niet
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 28 april 2018, 10:59

Bekijk reactie

2 reacties

Daar is een webcare hulptopic voor:
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-simkaart-activeren-lukt-niet-74050
Reputatie 3
Badge +8
Hi Vasil, welkom op het Forum! Gaat het om het 06-nummer dat je hebt ingevuld in je profiel? Ik zie namelijk dat de nieuwe simkaart nu actief is, klopt dat? Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag 🙂

Reageer