Activeren simkaart toch niet gelukt?

  • 8 mei 2012
  • 2 reacties
  • 2179 keer bekeken

Hallo,
Vandaag mijn nieuwe telfort abonnement ontvangen en zoals in de brief staat de simkaart direct via internet geactiveerd.

Dat leek allemaal goed te gaan, alleen krijg ik nu nog steeds geen verbinding met het telfort netwerk.
Ik heb de simkaart in twee verschillende telefoons geprobeerd, maar helaas pindakaas op beide telefoons hetzelfde probleem.
Wie helpt mij uit de brand......
Alvast bedankt.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +2
@Rjhaaz,

Welkom op het forum!

Is er inmiddels verbinding gemaakt met het netwerk? Anders ontvang ik graag uw naw-gegevens, geboortedatum, merk/type toestel, e-mailadres en het 06-nummer in een privébericht .

Daphne
Ik heb vandaag een nieuwe simkaart in de bus gekregen en die doet het wel.
Probleem dus opgelost.