Activeren nieuwe simkaart bij verlenging - 'Er is iets fout gegaan'
Hallo,
Ik heb van telfort een nieuwe simkaart ontvangen bij het verlengen van mijn abonnement. Dat abonnement is vandaag ingegaan en ik probeer dus mijn nieuwe simkaart te gebruiken. Zodra ik kies voor 'Simkaart activeren' krijg ik echter de melding: 'Er is iets fout gegaan', en kan ik mijn simkaart niet activeren. Het simkaart nummer klopt overigens. In de browser console komt overigens de volgende foutmelding: "XML Parsing Error: no root element found
Location: https://mobiel.telfort.nl/vamo-gateway/error/detail Line Number 1, Column 1:"
Hoe kan ik mijn simkaart nu geactiveerd krijgen?
Ik heb van telfort een nieuwe simkaart ontvangen bij het verlengen van mijn abonnement. Dat abonnement is vandaag ingegaan en ik probeer dus mijn nieuwe simkaart te gebruiken. Zodra ik kies voor 'Simkaart activeren' krijg ik echter de melding: 'Er is iets fout gegaan', en kan ik mijn simkaart niet activeren. Het simkaart nummer klopt overigens. In de browser console komt overigens de volgende foutmelding: "XML Parsing Error: no root element found
Location: https://mobiel.telfort.nl/vamo-gateway/error/detail Line Number 1, Column 1:"
Hoe kan ik mijn simkaart nu geactiveerd krijgen?
Hallo tmfh, welkom op het forum! Wat vervelend dat je de nieuwe simkaart niet kan activeren. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.