Activeren nieuwe simkaart bij verlenging - 'Er is iets fout gegaan'

  • 28 februari 2017
  • 1 reactie
  • 261 keer bekeken

Hallo,

Ik heb van telfort een nieuwe simkaart ontvangen bij het verlengen van mijn abonnement. Dat abonnement is vandaag ingegaan en ik probeer dus mijn nieuwe simkaart te gebruiken. Zodra ik kies voor 'Simkaart activeren' krijg ik echter de melding: 'Er is iets fout gegaan', en kan ik mijn simkaart niet activeren. Het simkaart nummer klopt overigens. In de browser console komt overigens de volgende foutmelding: "XML Parsing Error: no root element found
Location: https://mobiel.telfort.nl/vamo-gateway/error/detail Line Number 1, Column 1:"

Hoe kan ik mijn simkaart nu geactiveerd krijgen?

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo tmfh, welkom op het forum! Wat vervelend dat je de nieuwe simkaart niet kan activeren. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

Reageer