Activatiecode nieuwe simkaart

• 20 november 2016
  • 11 reacties
  • 1023 keer bekeken

Beste,

Ik ben van een andere provider overgestapt na het crashen van mijn simkaart. Ik heb dus een nieuwe simkaart bij jullie aangevraagd met een nieuw abonnement vorige week maandag. Allereerst kreeg ik een e-mail met een bestelling die ik niet gedaan had, ik had namelijk een ander abonnement gekozen en heb dit meteen aangepast (van € 28,50 naar € 13,50 per maand). Daarvan heb ik geen bevestiging gekregen, maar is nu wel aangepast op 'mijn bestelling'.

Gisteren kreeg ik het nieuwe sim-kaartje toegestuurd en wilde deze vandaag activeren. Enkel, ik heb geen activatiecode? Ook staat er op de sim-kaart bij mobiele geen nummer? Ik snap het allemaal niet zo goed.

Als ik een nieuwe activatiecode wil aanvragen zegt die ook dat ik voor deze sim-kaart geen (nieuwe) activatiecode kan aanvragen.

Wat moet ik nu doen? Want ik wil toch zo snel mogelijk weer mobiel bellen!!!!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Doe je nieuwe simkaart in je phone en bel dan naar een andere phone dan verschijnt daar het nummer op wat hoort bij de simkaart.
Daarna ga je naar Mijn Telfort mobiel en maak je een account aan, de gebruikersnaam is het telefoonnummer van je nieuwe simkaart en het wachtwoord mag jezelf kiezen.
Als je ingelogd bent kun je de nieuwe simkaart activeren.
Reputatie 6
Badge +7
Maar kan een ongeactiveerde kaart dan wel bellen ?
Reputatie 8
Badge +17
Maar kan een ongeactiveerde kaart dan wel bellen ?

Nee dat kan niet cobus, sorry Brenda1 daar had ik overheen gelezen

Webcare Telfort is na het weekend weer aanwezig op het forum die pikken je topic wel op zodra je aan de beurt bent
Dankje 🙂 . Bellen naar andere telefoon had ik ook al gedacht, maar goed. Heb nog geen netwerkverbinding omdat ik ook nog geen activatiecode heb. Maar vind het wel vreemd dat er geen nummer op de kaart zelf staat.
Je hoort je activatiecode te krijgen in een email.
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd staat dit nog niet op de kaart, vermoed ik.
Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd maar nieuw nummer, omdat de vorige sim-kaart niet meer actief is (deed het gewoon opeens niet meer) en ik dus geen nummerbehoud kon aanvragen hiervoor. Dus heb een sim-kaart met nieuw nummer aangevraagd.
Heb een e-mail gekregen van bevestiging, hierin stond dat ik nog een nieuwe e-mail zou krijgen met activatiecode. Maar die heb ik nooit gehad. Kan ook geen nieuwe code aanvragen blijkbaar? Want dan geeft die aan dat dat niet kan.
Je kan met je SIMkaart nummer en je IBAN rekeningnr. via shop.telfort.nl/activatie een nieuwe activatiecode aanvragen.
Oh ik lees net terug dat dat niet lukt ?
Dan zou ik een nieuwe bestelling plaatsen als ik jou was.
Badge +1
Hi Brenda, welkom op ons forum!

Dat is balen! Ben je eerst je nummer kwijt omdat de boel vastgelopen is en dan kan je nu nog niet bellen!

Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Zet er overigens ook het simkaartnummer van de Telfort simkaart bij. Alvast bedankt voor je berichtje! :)

@de rest,

Allemaal bedankt voor het meedenken! 😃
Badge +1
Hoi Brenda,

Bedankt voor je berichtje!

Er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed gegaan te zijn met de bestelling. Ik heb mijn collega's van de juiste afdeling gevraagd om hier naar te kijken. Zodra ik een update heb dan hoor je van mij! 🙂
Badge +1
Hi Brenda, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!