Activatie simkaart Nieuw abonnement

  • 13 november 2012
  • 2 reacties
  • 1645 keer bekeken

12 uur geleden mijn simkaart geactiveerd maar nog steeds de melding Geen Service op mijn mobiel.
Op de telfort site krijg ik de melding "De activatie van uw simkaart wordt op dit moment verwerkt."

Klantenservice gebeld en die zeggen 48 uur wachten en daarna nog maar een keer terugbellen als
de simkaart het nog niet doet. Niet het antwoord waar ik op had gehoopt.

Mijn abonnement is vandaag ook al ingegaan maar kan ik dus nog niet gebruiken.

Kan iemand vanuit Telfort hier a.u.b. naar kijken, het is erg dringend dat ik zo snel mogelijk dit abonnement kan gebruiken. Het activeren van een simkaart hoeft toch geen dagen te duren.

2 reacties

Simkaart is nog steeds niet geactiveerd, graag ondersteuning vanuit telfort, blijft de status "De activatie van uw simkaart wordt op dit moment verwerkt." houden.
Wordt geholpen op twitter door de klantenservice van Telfort.

Reageer