beantwoord

Activatie simkaart

  • 27 maart 2019
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een nieuw abonnement en wil de simkaart activeren. Ik heb geen code gekregen dus wil deze opvragen. Echter krijg ik de melding dat de simkaart code onbekend is.
icon

Beste antwoord door LexvanSeters 28 maart 2019, 08:42

Goeiemorgen,

het is gelukt inmiddels. Het bleek dat we 2 simkaartjes hadden ontvangen. Nummer 2 doet in 1x
opgelost dus
bedankt voor uw reactie
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @LexvanSeters, wat irritant dat het niet lukt. Ik begrijp dat het komt door een onbekende kaart. Nu wil ik graag eens meekijken of mij het lukt.

Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiel nummer, simkaartnummer, naam van de contractant, geboortedatum en de laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag van je als het gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 1
Goeiemorgen,

het is gelukt inmiddels. Het bleek dat we 2 simkaartjes hadden ontvangen. Nummer 2 doet in 1x
opgelost dus
bedankt voor uw reactie
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @LexvanSeters, bedankt voor de terugkoppeling. Goed om te lezen dat het gelukt is. :)

Mocht je zo nog weer vragen krijgen, dan horen wij dat graag. Fijne avond.

Reageer