Activatie sim-kaart

• 9 juli 2012
  • 16 reacties
  • 4536 keer bekeken

Badge
Beste,

Ik heb op vrijdag (06-07-2012) mijn sim-kaart geactiveerd via de naar mij opgestuurde link.

Tot op hede kan ik mijn abbonoment nog steeds niet gebruiken en staat er op de website dat mijn simkaart nog in behandeling is.

Hoelang duurt de activatie?

Mvg,

Arjen

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

16 reacties

Badge +2
@ArjeenM,

Kunt u inmiddels al gebruik maken van de simkaart? Anders ontvang ik graag uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer in een privébericht . Uiteraard bied ik mijn excuses aan voor het ervaren ongemak.

Daphne
Badge
Simkaart inmiddels geactiveerd maar wordt niet herkend door mobiele telefoon. 

Ook andere telefoons geprobeerd maar werkt niet.

Ik denk dat mij een kapotte simkaart is toegestuurd..

Arjen
Simkaart inmiddels geactiveerd maar wordt niet herkend door mobiele telefoon.

Ook andere telefoons geprobeerd maar werkt niet.

Ik denk dat mij een kapotte simkaart is toegestuurd..

Arjen

Ik heb dus precies hetzelfde probleem, alleen heb ik nu al de tweede simkaart.... wat is hier aan de hand????
Badge
Mijn activatie zat vast in het systeem, om deze reden is het abbonoment geannuleerd.

Heb inmiddels een nieuwe aangevraagd en hoop dat deze wel in een keer werkt.

Arjen
Mijn activatie zat vast in het systeem, om deze reden is het abbonoment geannuleerd.

Heb inmiddels een nieuwe aangevraagd en hoop dat deze wel in een keer werkt.

Arjen

OK, hoop ik ook voor je. Het vreemde is dat mijn tweede simkaart die ik zaterdag kreeg wel heeft gewerkt tot vanmiddag.... Ik ga morgen maar weer ff bellen met Telfort..:-((
Ik heb ook problemen met de activatie van mijn nieuwe simkaart. Ik heb via de site de kaart geactiveerd, maar kan nu na bijna 12 uur nog steeds niet bellen, wel via wifi op het internet. Ik ga straks de simkaart overplaatsen in een andere telefoon om te zien of er dan wel iets zal gebeuren.
Ik heb 2 jaar geleden een simkaart bij mijn abonnement gekregen gratis wel te verstaan maar nooit geactiveerd ik wil hem activeren maar op de site van telfort staat vul simkaartnummer in gedaan, maar activatiecode kan ik niet invullen omdat ik deze niet meer hebt hoe nu verder
Hallo,

Ik was m'n telefoon verloren. Oude simkaart geblokkeerd en meteen een nieuwe aangevraagd. Op 6 juli kreeg ik de nieuwe simkaart, die overigens 20 euro kost.
Tot op heden, dus ruim 3 weken verder is mijn simkaart nog steeds niet werkend. Ik heb inmiddels 6 keer met de klantenservice gebeld, echter ik hoor steeds dat de technische dienst ermee bezig is. Geen idee wat de vorderingen zijn 😞. Afgelopen vrijdag in de Telfort winkel twee keer een andere simkaart geprobeerd. Helaas werkten die ook niet. Ook in een andere telefoon (uit de winkel) werkte de simkaart niet. Wordt er inmiddels wel een beetje moedeloos van. Komende vrijdag is het 4 weken geleden en ik ga dit weekend op vakantie. Ik ben bang dat ik zonder werkende mobiel telefoon op vakantie ga en al vier weken een nutteloos abonnenment heb.
Heeft iemand nog tips?
Hallo Allen,

al 3 weken niet kunnen bellen omdat de simkaart registratie is mislukt.
Bij de klantenservice al geactiveerd maar geen resultaat.

Ik heb al 6 keer gebeld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd maar de registratie kan nog steeds niet.
Wie weet wat ik nu nog moet doen?

Groeten,

Johnny
@ Johnny51

Mijn simkaart doet het eindelijk. Na veel bellen en bezoek aan de Telfort winkel. Dat laatste heeft uiteindelijk geholpen. In de winkel hebben ze een notitie gemaakt van mijn klacht, daarna kreeg ik het advies om de klantenservice weer te bellen. Je kunt daar in het menu kiezen voor mobiel/technische vraag. Daar kreeg ik een medewerkster aan de lijn die mij beloofde het binnen 2 uur te regelen. Ik kreeg daarna een e-mail van telfort met instructies over wat ik moest doen (er was iets met netwerkinstellingen die aangepast moesten worden). Daarna heb ik m'n telefoon aangezet, en hij deed het :)  Krijg overigens van de afgelopen 4 weken mijn abonnements geld terug.
ARV63,

Gisteren naar de telfortwinkel in Arnhem geweest waar een medewerker alles heeft opgelost.
vandaag kan ik bellen maar als het aan de klantenservice van Telfort had gelegen dan had ik nu nog niet kunnen bellen.

Ik ben 3 weken aan het lijntje gehouden door de zeer slechte medewerkers van de klantenservice en ben ten einde raad maar naar de telfort winkel gegaan.
moet zeggen petje af omdat ik vanmiddag door de betreffende medewerker ben gebeld dat alles was opgelost.
De klantenservice zou mij vorige week al bellen maar dat is niet gebeurd.

Mensen indien u een probleem heeft met de simkaart ga dan naar Telfort in Arnhem en alles is zo geregeld.

ik zeg -10 voor de telefonische klantenservice van Telfort maar +10 voor de Telfortwinkelmedewerker in Arnhem.

gr,
Johnny51
Hallo,

ik heb gister mijn sim kaart gekregen en wil hem activeren. Als ik de codes heb ingevuld en op activeer klik doet hij niets meer.
Vandaag begint mijn abbo en die wil ik graag gebruiken. Hoe los ik dit nu op?
Webcare, ik heb een vraag, ik heb van de week mijn aangevraagde microsim ontvangen, maar ik heb geen activatiemail ontvangen.
In de brief en in het boekje zit er ook geen stappenplan om de microsim te activeren.

Webcare, krijg ik nog een activatiemail? Dan kan ik de microsim zsm in gebruik nemen.

Alvast bedankt en hoor het graag!
MVG,
Jilly
Badge +2
@Mirjam1985 en Jilly,

U dient beide telefonisch contact te leggen met de klantenservice.

Daphne
Daphne,bedankt!
Heb gebeld naar klantenservice en sim is geactiveerd!
Badge +2
@Jilly,

Wat fijn! Dank u voor de terugkoppeling.

Daphne