beantwoord

Activatie nodig?

  • 15 december 2012
  • 6 reacties
  • 1884 keer bekeken

Ik heb een sim only afgesloten, de contracten zijn getekend en alles is geregeld, ook aanvraag nummerbehoud is goedgekeurd (brief).
Nu zei de persoon aan de telefoon, dat ik na aankoop nog iets moest activeren ofzo?
Mijn vraag is, is alles nu zo goed, of moet ik daadwerkelijk nog wat zelf doen? Ik zou niet weten wat.
groeten.
A.B.
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 17 december 2012, 11:13

@blank018,

Welkom op het forum en bij Telfort!
Fijn om te lezen dat alles omtrent het contract geregeld is.
Zodra je de simkaart ontvangt, dien je deze nog te activeren.
Dit kun je doen via Mijn Telfort of via onze telefonische klantenservice.

Weet je zo voldoende?

Denise
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@blank018,

Welkom op het forum en bij Telfort!
Fijn om te lezen dat alles omtrent het contract geregeld is.
Zodra je de simkaart ontvangt, dien je deze nog te activeren.
Dit kun je doen via Mijn Telfort of via onze telefonische klantenservice.

Weet je zo voldoende?

Denise
Nee. mijn contract gaat in op 8 januari. Moet ik daarvoor de klantenservice bellen of pas op de dag zelf dat mn contract ingaat (8 jan.)?
mvg
blank018
Reputatie 8
Badge +10
Zodra je de SIMkaart ontvangt...
Ok belkees bedankt!
wat blijkt bij bellen telfort... toch op 8 januari en hoef niets te doen. Van drie zijden een verschillende reactie gehad (bij afsluiten abo, hier op forum en medew. klantenservice telfort). Graag meer eenduidigheid de volgende keer.
Gelukkig alles nu goed geregeld.
mvg
blank018
Reputatie 8
Badge +10
OKé, dan zien we je op 9 januari niet terug als het niet werkt!? 😉

Reageer