beantwoord

Activatie lukt niet

• 24 april 2016
  • 2 reacties
  • 769 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hallo,
Vanmiddag mijn simkaart ontvangen en wil de kaart activeren. Er wordt iedere keer gezegd dat de simcode formaat niet correct is. Ook wordt om een activatiecode gevraagd maar die heb ik niet.
Ook op de site geprobeert maar niets.
Kan het ook komen omdat ik in het korte verleden een abonnement bij Telfort heb gehad?
Deze inloggegevens van mijn oude nummer staan nog op de site, maar in principe bestaat deze niet meer, maar is door Telfort niet verwijdert.
Ik heb nu een nieuwe abonnement afgesloten, en wilde deze activeren, maar helaas.
icon

Beste antwoord door Richard 12 mei 2016, 09:12

Hoi woort080. Ik heb geen bericht meer van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat het gelukt is om de simkaart te activeren. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Dit topic is gesloten.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi woort080. Is het ondertussen gelukt om de simkaart te activeren? Als ik je hier nog mee kan helpen wil je dan je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens via een privébericht, dan help ik je graag verder.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi woort080. Ik heb geen bericht meer van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat het gelukt is om de simkaart te activeren. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Dit topic is gesloten.