beantwoord

Abonnementswijziging mobiel niet verwerkt

• 25 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 182 keer bekeken

Maandag 19 augustus heb ik mijn mobiel abonnement gewijzigd naar een bundel met onbeperkt bellen. Ik heb dit gedaan via de app en begreep dat de wijziging dan per direct in zou gaan. Ik heb ook een bevestiging van de wijziging per sms ontvangen. Echter inmiddels heb ik toch vele kosten aan bellen buiten de bundel gemaakt en lijkt de wijziging bij mijn abonnementsstatus nog niet doorgekomen. Kunnen jullie dit zsm aanpassen zodat ik niet deze ongewenste factuur voor bellen buiten de bundel krijg . alvast dank, NB Ik heb 23 augustus al telefonisch met jullie klantenservice contact gehad en begreep van hen dat ik het digitaal via email/forum kenbaar moest maken.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 augustus 2019, 12:35

Daar was ik al bang voor, excuses. Met terugwerkende kracht de bundel in laten gaan kan ik niet. Wel wil ik kijken wat ik voor je kan doen voor de kosten tot nu toe. Ik mis alleen nog jouw mobiele nummer. Zou je die nog in jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik meekijken.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Carmen, ik lees dat jouw belbundel hebt aangepast. Je dacht dat deze direct in ging. Ik vermoed dat het niet het geval is. Bij abonnementen afgesloten na 29 januari 2018 of verlengd na 26 februari 2018 gaan de wijzigingen pas de eerstvolgende factuurperiode in. Meer informatie hierover op deze pagina.

Nu vermoed ik dat je in Mijn Telfort een andere melding hebt gehad welke niet klopt, excuses voor het ongemak.
Hoi Bart

dank voor je reactie. Mijn Telfort gaf inderdaad iets anders aan en wel dat de abonnementswijziging per direct in zou gaan. Dit was ook de reden dat ik tijdens de maand mijn bundel heb aangepast en gewoon heb doorgebeld. Ik kan er niets aan doen dat Mijn Telfort kennelijk niet de juiste informatie geeft en wil dan ook niet voor deze kosten opdraaien. Ik verwacht dan ook dat jullie de abonnementswijziging alsnog met terugwerkende kracht laten ingaan zodat ik deze maand nog gewoon binnen mijn bundel kan bellen en de extra kosten van bellen buiten de bundel komen te vervallen.
Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Daar was ik al bang voor, excuses. Met terugwerkende kracht de bundel in laten gaan kan ik niet. Wel wil ik kijken wat ik voor je kan doen voor de kosten tot nu toe. Ik mis alleen nog jouw mobiele nummer. Zou je die nog in jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik meekijken.

Ik heb mijn bundel gewijzigd naar onbeperkt bellen. Heb dit onlangs gedaan.

Maak ik er nu al gebruik van of gaat mijn nieuwe bundel pas na de volgende factuur in.

Heb namelijk ruim een uur aan de lijn geweest met jullie helpdesk. Ben dus al bijna door mijn minuten heen.

Admin: mobiel nummer verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @jnijkamp, wanneer je je bundel wijzigt, dan gaat dat de eerst volgende factuurperiode in. In dit geval is dat de 4e van december. Op dit moment heb je nog 52 minuten over voor de rest van deze periode. 

Reageer