beantwoord

Abonnementsprijs veranderd

• 13 juli 2018
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

Hallo
Ik heb combi voordeel : 400 belminuten + € 5.00 korting op Telfort thuis.
Dit abonnement kost € 8.00 per maand.
Nu kreeg ik Telfort Mobiel factuur van juli en nu is het abonnement € 8.11 ???
Is het bedrag omhoog gegaan?
Ik heb hier niets over gehoord of niet over geïnformeerd.
Ik hen GEEN extra kosten gemaakt, dus daar kan het niet aan liggen
Ik heb belminuten over.
Kan ik hier wat meer duidelijkheid over krijgen?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 juli 2018, 17:45

Hallo kamiauw, wat hierboven staat klopt. Het verschil in abonnementskosten komt door de inflatiecorrectie. Daarover heb je inderdaad geen aparte e-mail of brief gekregen, op de facturen van juni en juli stond een melding dat het per 1 juli aangepast zou worden, met een verwijzing naar de link die Koffiemok noemt.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@kamiauwOp 1 juli wordt de inflatiecorrectie berekend. Daar ben je destijds mee akkoord gegaan. Het is een onderdeel van de algemene voorwaarden.
Dit gaat helaas automatisch en dit staat in de voorwaarden van Telfort.
Dit gebeurd meestal per 1 juli.
Ik ben blij dat ik dit al gelezen had dus de 17 eurocent die ik zag kwam niet helemaal onverwacht maar toch een verrassing. Inderdaad staat de regel over de verhoging per 1 juli op mijn factuur van 15 juni. Nu komt mijn berekening op 0,1625 uit dus wel jammer dat dit omhoog is afgerond.

Pas ik de genoemde 1,3% toe op 8,00 kom ik uit op 0,104 ook hier is op 11 eurocent naar boven afgerond. Kleine bedragen mischien maar elke keer dat dit wordt toegepast en naar boven afgerond maken velen kleintjes toch tot iets flinks.
Kan me niet herinneren dat ik hierover iets heb gekregen via mail of post ???
Reputatie 8
Badge +11
Hallo kamiauw, wat hierboven staat klopt. Het verschil in abonnementskosten komt door de inflatiecorrectie. Daarover heb je inderdaad geen aparte e-mail of brief gekregen, op de facturen van juni en juli stond een melding dat het per 1 juli aangepast zou worden, met een verwijzing naar de link die Koffiemok noemt.

Reageer