beantwoord

abonnementskosten na wijzigen bundel

• 20 april 2017
  • 4 reacties
  • 578 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb najaar 2016 een 2-jarig abonnement sim-only voor mobiel bij Telfort afgesloten: 150 belminuten voor €7,-, 500 mb internet voor €5,50 en supersnel 4G voor €0,-. Nadien heb ik het aantal belminuten op 18 februari verhoogd naar 300, en ben ik €13,50 per maand gaan betalen. Van de week heb ik het aantal MB verhoogd naar 1000 en ben ik €14,- per maand gaan betalen.

Nu wil ik het aantal belminuten weer verlagen naar 150 belminuten per maand. Via mijn Telfort zie ik dat ik nu voor 300 belminuten €8,- betaal, en voor 150 belminuten €5,50 zou gaan betalen. Daarmee zou de nieuwe maandprijs van mijn abonnement uitkomen op €11,50. Waarna ik echter op ' volgende' klik en mijn gegevens worden gecontroleerd, zegt mijn telfort opeens dat 150 belminuten net als 300 belminuten €8,- kost en mijn nieuwe maandbedrag €14,- blijft.

Dit klopt niet. Ik heb uw klantenservice gebeld, maar zij kon mij ook niet verder helpen. Ik hoop dat u dat wel kunt. Ik hoor graag van u. Ik heb daarna geprobeerd om online via het klachtenformulier een klacht in te dienen (na overleg met de klantenservice) maar dat loopt telkens vast met de foutmelding Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/post.doAn error occurred!
icon

Beste antwoord door Suzanne135 21 april 2017, 17:05

Hallo Michael,
Ik heb zojuist met een collega van jou gesproken. Hij gaat proberen om het handmatig terug te zetten. Als dat lukt, dan is dat helemaal fijn. Als dat niet lukt, dan krijg ik via mijn factuur een korting, en zet hij het volgende maand weer naar zoals het nu is.
Jouw collega legde mij uit dat Telfort de belminuten en mb's in bundels aanbiedt, waardoor als er slechts 1 van die onderdelen wordt gewijzigd via mijntelfort, de bundelkorting kan komen te vervallen, en er dus toch een hogere prijs uitkomt dan eerst wordt aangegeven. Hij was het gelukkig met mij eens dat dit in mijntelfort absoluut niet duidelijk staat aangegeven.
Ik ben tevreden met de oplossing.
Vriendelijke groeten,
Suzanne.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Suzanne, welkom op het forum van Telfort! Dat is inderdaad een vreemde gang van zaken. Als je je bundel verlaagt naar de 'startbundel', dan zou de maandprijs weer hetzelfde moeten zijn (of je moet buiten contract zijn). Mijn collega's heb ik inmiddels op de hoogte gesteld hiervan. Ook heb ik hen gevraagd om je te bellen om jou hier meer informatie over te geven. Dit moet op te lossen zijn namelijk. Laat je het mij weten als je bent gebeld? Bedankt alvast.
Reputatie 1
Hallo Michael,
hartelijk dank voor je antwoord. Ik laat het je weten als ik ben gebeld.
Vriendelijke groet,
Suzanne.
Reputatie 1
Hallo Michael,
Ik heb zojuist met een collega van jou gesproken. Hij gaat proberen om het handmatig terug te zetten. Als dat lukt, dan is dat helemaal fijn. Als dat niet lukt, dan krijg ik via mijn factuur een korting, en zet hij het volgende maand weer naar zoals het nu is.
Jouw collega legde mij uit dat Telfort de belminuten en mb's in bundels aanbiedt, waardoor als er slechts 1 van die onderdelen wordt gewijzigd via mijntelfort, de bundelkorting kan komen te vervallen, en er dus toch een hogere prijs uitkomt dan eerst wordt aangegeven. Hij was het gelukkig met mij eens dat dit in mijntelfort absoluut niet duidelijk staat aangegeven.
Ik ben tevreden met de oplossing.
Vriendelijke groeten,
Suzanne.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Suzanne, dat is goed nieuws zeg! Mijn collega mailde mij zojuist al om dit te vertellen. Fijn dat je het even terugkoppelt.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.

Reageer