Nu wil ik het aantal belminuten weer verlagen naar 150 belminuten per maand. Via mijn Telfort zie ik dat ik nu voor 300 belminuten €8,- betaal, en voor 150 belminuten €5,50 zou gaan betalen. Daarmee zou de nieuwe maandprijs van mijn abonnement uitkomen op €11,50. Waarna ik echter op ' volgende' klik en mijn gegevens worden gecontroleerd, zegt mijn telfort opeens dat 150 belminuten net als 300 belminuten €8,- kost en mijn nieuwe maandbedrag €14,- blijft.
Dit klopt niet. Ik heb uw klantenservice gebeld, maar zij kon mij ook niet verder helpen. Ik hoop dat u dat wel kunt. Ik hoor graag van u. Ik heb daarna geprobeerd om online via het klachtenformulier een klacht in te dienen (na overleg met de klantenservice) maar dat loopt telkens vast met de foutmelding Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/post.doAn error occurred!
Beste antwoord door Suzanne135
Ik heb zojuist met een collega van jou gesproken. Hij gaat proberen om het handmatig terug te zetten. Als dat lukt, dan is dat helemaal fijn. Als dat niet lukt, dan krijg ik via mijn factuur een korting, en zet hij het volgende maand weer naar zoals het nu is.
Jouw collega legde mij uit dat Telfort de belminuten en mb's in bundels aanbiedt, waardoor als er slechts 1 van die onderdelen wordt gewijzigd via mijntelfort, de bundelkorting kan komen te vervallen, en er dus toch een hogere prijs uitkomt dan eerst wordt aangegeven. Hij was het gelukkig met mij eens dat dit in mijntelfort absoluut niet duidelijk staat aangegeven.
Ik ben tevreden met de oplossing.
Vriendelijke groeten,
Suzanne.