beantwoord

"Abonnement wijzigen" werkt niet

• 26 februari 2018
  • 7 reacties
  • 213 keer bekeken

Reputatie 2
De pagina "Abonnement wijzigen" in MijnTelfort werkt niet. Niet op de website en niet met de Telfort App. Heeft dit misschien nog te maken met de grote interne aanpak van Telfort, deze nacht?
icon

Beste antwoord door Timmy_01 1 maart 2018, 11:24

Hoi Stephan,

Alle door mij genoemde fouten zijn de afgelopen 36 uur hersteld. Ook in de Adroid App krijg ik nu niet meer de foutmelding als ik de app opstart. Mooi dus!

Alleen wel jammer dat het combivoordeel niet overal standaard is aangegeven, maar dat je daar naar moet zoeken. Zou je dat aan de betreffende ontwikkelaar misschien willen doorgeven?

(Wat mij betreft kan dit topic nu gesloten worden).
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 2
Ik zie nog steeds alleen maar dit:

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Timmy_01, welkom op het forum! We zijn overgestapt naar een nieuw systeem en waarschijnlijk dat je daardoor geen wijzigingen kunt uitvoeren. Is dit het nog steeds het geval? Zo niet, zijn er meerdere functies die niet werken? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 2
Hoi Stephen,

Het is op moment (=22:00 uur) helemaal foute boel. Na het aanklikken van "Bundels wijzigen" krijg ik dit:

Daarnaast zie ik nog een probleem: Het Combivoordeel wordt nergens helder weergegeven. Alleen staat er iets op de factuur, maar ook dat is vrij onduidelijk (dus niet klantvriendelijk).

Succes er mee, Stephen!
Reputatie 2
Nu net weer geprobeerd. Het rare scherm van de vorige mail krijg ik niet meer. Maar wel het scherm van hier boven in mijn tweede mail.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Timmy, bedankt voor je reactie. En als je het via een andere browser probeert?
Reputatie 2
Hoi Stephan,

Alle door mij genoemde fouten zijn de afgelopen 36 uur hersteld. Ook in de Adroid App krijg ik nu niet meer de foutmelding als ik de app opstart. Mooi dus!

Alleen wel jammer dat het combivoordeel niet overal standaard is aangegeven, maar dat je daar naar moet zoeken. Zou je dat aan de betreffende ontwikkelaar misschien willen doorgeven?

(Wat mij betreft kan dit topic nu gesloten worden).
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Timmy, wat fijn dat de fouten zijn hersteld. Je feedback is genoteerd en zal ik doorgeven. Zodra je weer feedback hebt voel je vooral vrij om die met ons te delen.

Topic wordt hierbij gesloten.