Met verschillende reacties: Donderdag 5-4 kon het niet vanwege een storing en werd mij geadviseerd later nog eens te bellen. Diezelfde avond nogmaals geprobeerd en toen was het verhaal dat hij niet zoveel kon als op het hoofdkantoor en als advies de volgende dag te bellen. Op vrijdag 6-4 nogmaals geprobeerd. Nu was het verhogen niet mogelijk omdat ik gebruik maak van het combivoordeel. Ik krijg het idee dat ze bij de klantenservice niet weten wat de mogelijkheden zijn. Niemand kan mij verder vertellen dat als ik mijn combivoordeel uitzet ik dan wel mijn abonnement kan verhogen. Misschien zijn er meer mensen die dit hebben gehad en ik ben benieuwd of het mogelijk is?
Beste antwoord door Stephen
Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Ik kan je alvast voorzien van een voorlopig antwoord. Je maakt nog gebruik van een oud mobiel abonnement waarbij je al de maximale bundels hebt waardoor verhogen niet mogelijk is. Sinds kort bieden wij nieuwe abonnementen aan met hogere bundels. Ik zie in het systeem dat het voor jou nog niet mogelijk is om je abonnement te verlengen.
De enige optie zou zijn om je abonnement af te kopen en dan gelijk een nieuw abonnement met hogere bundels af te sluiten. Aanstaande maandag kom ik hier op terug en kan ik je defenitief laten weten hoe het zit en wat de mogelijkheden zijn. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt in de tussentijd dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie
De enige optie zou zijn om je abonnement af te kopen en dan gelijk een nieuw abonnement met hogere bundels af te sluiten. Aanstaande maandag kom ik hier op terug en kan ik je defenitief laten weten hoe het zit en wat de mogelijkheden zijn. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt in de tussentijd dan zie ik deze graag tegemoet.