beantwoord

Abonnement wijzigen

• 6 april 2018
  • 4 reacties
  • 222 keer bekeken

Ik probeer mijn abonnement te verhogen. Tot mijn verbazing is het schijnbaar niet mogelijk. Ik heb al met diverse mensen van de klantenservice contact gehad.
Met verschillende reacties: Donderdag 5-4 kon het niet vanwege een storing en werd mij geadviseerd later nog eens te bellen. Diezelfde avond nogmaals geprobeerd en toen was het verhaal dat hij niet zoveel kon als op het hoofdkantoor en als advies de volgende dag te bellen. Op vrijdag 6-4 nogmaals geprobeerd. Nu was het verhogen niet mogelijk omdat ik gebruik maak van het combivoordeel. Ik krijg het idee dat ze bij de klantenservice niet weten wat de mogelijkheden zijn. Niemand kan mij verder vertellen dat als ik mijn combivoordeel uitzet ik dan wel mijn abonnement kan verhogen. Misschien zijn er meer mensen die dit hebben gehad en ik ben benieuwd of het mogelijk is?
icon

Beste antwoord door Stephen 7 april 2018, 12:01

Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Ik kan je alvast voorzien van een voorlopig antwoord. Je maakt nog gebruik van een oud mobiel abonnement waarbij je al de maximale bundels hebt waardoor verhogen niet mogelijk is. Sinds kort bieden wij nieuwe abonnementen aan met hogere bundels. Ik zie in het systeem dat het voor jou nog niet mogelijk is om je abonnement te verlengen.
De enige optie zou zijn om je abonnement af te kopen en dan gelijk een nieuw abonnement met hogere bundels af te sluiten. Aanstaande maandag kom ik hier op terug en kan ik je defenitief laten weten hoe het zit en wat de mogelijkheden zijn. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt in de tussentijd dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo d3Ni5, kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan ga ik dan voor je uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.
Bedankt Stephen voor je snelle reactie. Ik heb mijn klantnummer erbij gezet.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Ik kan je alvast voorzien van een voorlopig antwoord. Je maakt nog gebruik van een oud mobiel abonnement waarbij je al de maximale bundels hebt waardoor verhogen niet mogelijk is. Sinds kort bieden wij nieuwe abonnementen aan met hogere bundels. Ik zie in het systeem dat het voor jou nog niet mogelijk is om je abonnement te verlengen.
De enige optie zou zijn om je abonnement af te kopen en dan gelijk een nieuw abonnement met hogere bundels af te sluiten. Aanstaande maandag kom ik hier op terug en kan ik je defenitief laten weten hoe het zit en wat de mogelijkheden zijn. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt in de tussentijd dan zie ik deze graag tegemoet.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo d3Ni5, hierbij bevestig ik bovenstaande reactie. Je maakt al gebruik van de maximale MB's die wij aanbiden voor jouw abonnement. Wil je gebruik maken van de hogere MB's van het nieuwe abonnement dan kun je je hudig abonnement afkopen en een nieuw abonnement afsluiten.

Reageer