beantwoord

abonnement vroegtijdig beëindigen wegens géén ontvangst thuis?

• 29 juli 2014
  • 1 reactie
  • 647 keer bekeken

Hallo, ik ben nu nog bezig met een 2 jarig abonnement dat duurt tot 13-9-2014. Mijn probleem is dat ik thuis helemaal geen ontvangst meer heb, klanten met een Telfort abonnement die bij me komen klagen daar ook over. Ik heb allerlei pogingen gedaan om meer ontvangst te krijgen. Vroeger was het wel beter, ik ben al járen bij Telfort. Telfort heeft me wel een nieuw simkaartje toegestuurt. Maar niets hielp. Ik heb nu een dag met een Vodafone simkaartje thuis volop gebeld en met Vodafone heb ik 100% ontvangst, het ligt dus zeker niet aan mijn telefoon (Iphone 4S). Zou Telfort mijn abonnement vroegtijdig willen be-eindigen zodat ik naar Vodafone kan overstappen? Als Telfort niet wil meewerken dan ben ik genoodzaakt om het 06 nr. door te verbinden met een Vodafone nummer zodat ik wel bereikbaar ben. Ik ben nu veel meer thuis aan het werk, bedrijfsmatig, en ik wil natuurlijk wel 100% bereikbaar zijn. Ben benieuwd naar de reactie.

M.vr.groet, Bart van Dessel
Meijel
icon

Beste antwoord door Koffiemok 1 augustus 2014, 22:36

Heb je al gecontroleerd hoe de dekking is op jouw locatie?

Je zou het ook kunnen laten onderzoeken wat er aan de hand is met het netwerk. Ze willen dan wel graag voorbeelden van je. Datum, tijdstip en het probleem. Je dient daar 3 tot 5 voorbeelden van door te geven via de klantenservice.

Zonder onderzoek zal je in ieder geval niet eerder het abonnement kunnen stopzetten.
Ook kan geen enkele provider 100% garantie geven op indoor dekking. Er zijn teveel variabelen die invloed kunnen hebben op het bereik.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Heb je al gecontroleerd hoe de dekking is op jouw locatie?

Je zou het ook kunnen laten onderzoeken wat er aan de hand is met het netwerk. Ze willen dan wel graag voorbeelden van je. Datum, tijdstip en het probleem. Je dient daar 3 tot 5 voorbeelden van door te geven via de klantenservice.

Zonder onderzoek zal je in ieder geval niet eerder het abonnement kunnen stopzetten.
Ook kan geen enkele provider 100% garantie geven op indoor dekking. Er zijn teveel variabelen die invloed kunnen hebben op het bereik.

Reageer