Abonnement via Mediamarkt

• 15 december 2012
  • 1 reactie
  • 3458 keer bekeken

Badge
Beste Telfort,

Ik heb een abonnement afgesloten via Mediamarkt bij jullie. Onder ref.nr. CM121129000229 heb ik al een vraag daarover gesteld. Mediamarkt zegt dat ze dat doorgegeven hebben aan jullie, in 'Mijn Telfort' zie ik nog geen verandering. Ook heb ik van jullie geen mail ontvangen.

Waar gaat het over:
Op 16 Oktober 2012 heb ik een abonnement afgesloten bij de mediamarkt  Het gaat om een abonnement met een waarde van 21,00 EURO. Daarbij krijg ik 300 belminuten en 500 Mb internet. Deze specificatie is ook doorgevoerd in uw compter systeem, alleen wel met een bedrag van 31,00 EURO. Ik heb later zelf nog een aanvulling van 0,50 ct sms tegoed bij gedaan.

Ik heb eerst bij u gevraagd hoe dit kan en of u het recht kan zetten. Dit is gedaan per aangetekende brief. Uw reactie was:
Wij willen u vriendelijk verzoeken contact op te nemen Mediamarkt. Zij dienen een wijzigingsformulier naar ons desbetreffende afdeling te faxen.

Ik heb dit aan de mediamarkt gevraagd en hebben dit volgens zijn zeggen gedaan. Echter bij na vraag aan uw kant onder nummer: CM121113000603, blijken jullie van niets te weten.

Ik weer terug naar de Mediamarkt. Hebben zijn een verhaal dat het een landelijk probleem is en dat het in december opgelost gaat worden. 

Ik heb jullie daarna weer gevraagd of jullie hier iets van weten onder ref.nr. CM121129000229. Hierop heb ik niet op tijd antwoord gekregen.

Ik krijg hier geen vertrouwen door in uw organisatie. Ik wil gewoon dat dit opgelost is. En wie is nu de schuldige en vertragende factor? Kunt u zo snel mogelijk antwoord geven?

J. Elsenaar

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@J. Elsenaar,

Welkom op het forum! Wat vervelend om te lezen dat de abonnementskosten op dit moment hoger liggen.
Zo te lezen heb je gebruik gemaakt van een actie bij Mediamarkt. Zij zijn een dealer van Telfort.
Op het moment dat de actieprijs niet wordt doorgevoerd in het systeem hebben wij van hen een bevestiging nodig waarin wordt aangegeven de abonnementskosten niet kloppen. Zonder dit 'bewijs' van de dealer kunnen wij geen wijziging doorvoeren.
Ik kijk graag voor je na wat wij hier op dit moment voor jou in kunnen betekenen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer