beantwoord

Abonnement verlopen

• 7 november 2016
  • 2 reacties
  • 591 keer bekeken

Hi,
Ik heb al 5 jaar lang een Iphone 4, ik heb telkens ervoor gekozen om mijn abonnement te verlengen. Na 5 jaar ben ik wel toe aan een nieuwe telefoon. Aangezien ik al 5 jaar een abonnement heb gehad, verwacht ik dat mijn volgende telefoon heel voordelig gaat zijn. Ik kan alleen NERGENS op de site informatie vinden over het wisselen van een telefoon. Kan iemand mij aub helpen?

Mvg,
Hannah
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 9 november 2016, 10:52

Hey hannahgroeneveld,

Wat fijn om te horen dat je bij ons wil verlengen! :)
Zou je me je gegevens: 06-nummer, postcode+huisnummer en laatste 3 cijfers van het rekeningnummer waar wij op incasseren, in een privébericht toe willen sturen. Ik kan dan voor je nakijken of je een leasetoestel hebt. Wanneer je ook aangeeft of je graag bij de iPhone blijft of liever een ander merk toestel wil, kan ik je hier ook alvast wat informatie over geven.

Ik hoor het graag van je!

@jimny : Bedankt voor het meedenken! 🙂 Dit is een geode tip, neem hier ook even een kijkje.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Kijk b.v. ook eens op belsimpel.nl
Reputatie 1
Badge +1
Hey hannahgroeneveld,

Wat fijn om te horen dat je bij ons wil verlengen! :)
Zou je me je gegevens: 06-nummer, postcode+huisnummer en laatste 3 cijfers van het rekeningnummer waar wij op incasseren, in een privébericht toe willen sturen. Ik kan dan voor je nakijken of je een leasetoestel hebt. Wanneer je ook aangeeft of je graag bij de iPhone blijft of liever een ander merk toestel wil, kan ik je hier ook alvast wat informatie over geven.

Ik hoor het graag van je!

@jimny : Bedankt voor het meedenken! 🙂 Dit is een geode tip, neem hier ook even een kijkje.

Reageer