beantwoord

abonnement verloopt, wat moet ik nog betalen?

  • 22 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
16 november verloopt mijn abonnement. Mijn vraag is of ik deze maand, eind oktober voor het laatst betaal of dat ik in november nog een keer moet betalen?
Op mijn telfort app bij mijn verbuik staat nog 26 dagen resterend. Dit is dus tot na mijn contract beëindiging.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 22 oktober 2018, 19:35

Je abonnement blijft gewoon door lopen, tenzij je al een opzegging door gegeven hebt.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je abonnement blijft gewoon door lopen, tenzij je al een opzegging door gegeven hebt.
Voor als je nog niet opgezegd hebt, hier wat informatie.

Opzeggen mobiel abonnement
Reputatie 8
Badge +15
Laat je het doorlopen na de einddatum dan is het volgende belangrijk:
1) Kortingen die je nu hebt blijven na einddatum doorlopen. Die stoppen dus niet.
2) Heb je een abonnement met toestel dan stopt de toestelbetaling na de einddatum. Je hebt immers je toestel dan afbetaald. Je abonnement gaat dan als sim only verder. Je blijft dan natuurlijk de mogelijkheid houden om op te zeggen, over te stappen met nummerbehoud of te verlengen met sim only of toestel.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi J98, welkom op het forum! Ik zie dat je al informatie en tips gekregen hebt 🙂 Dat is fijn. Laat het vooral weten als je nog vragen hebt.

Reageer