beantwoord

Abonnement verlenging na overgang naar KPN?

• 28 januari 2020
  • 3 reacties
  • 574 keer bekeken

November 2019 heb ik mijn abonnement verlengt en een nieuw toestel erbij uitgezocht, ik kreeg toen bericht dat het toestel op dat moment niet beschikbaar was en kreeg daar ook heel netjes elke week een bericht over. Maar sinds December hoor ik er helemaal niks meer over en omdat alles nu overgezet word naar KPN vraag ik mij ook af of de bestelling geannuleerd is?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 januari 2020, 11:01

Bedankt voor de gegevens. Ik ben voor je gaan kijken en aan onze kant is niets meer te zien over het mobiele abonnement, dat betekent dat het nu volledig onder KPN valt. Je kunt de vraag het beste stellen bij de KPN collega's, dat kan bijvoorbeeld op het KPN Forum, via de chat of telefonisch (0800-0402).

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @evelined23, welkom bij ons op het forum. De Telfort mobiel abonnementen zijn afgelopen weekend inderdaad overgezet naar KPN. Lopende bestellingen zouden daarbij meegenomen moeten zijn, maar ik kan voor je kijken of ik daar nog iets over kan zien. Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen aanvullen zodat je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer er staan? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik mee kan kijken.

@Jasper - Telfort de gevraagde gegevens heb ik aangevuld 

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de gegevens. Ik ben voor je gaan kijken en aan onze kant is niets meer te zien over het mobiele abonnement, dat betekent dat het nu volledig onder KPN valt. Je kunt de vraag het beste stellen bij de KPN collega's, dat kan bijvoorbeeld op het KPN Forum, via de chat of telefonisch (0800-0402).

Reageer