beantwoord

Abonnement verlenging

• 2 april 2018
  • 7 reacties
  • 233 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo allemaal,

Ik heb mijn contract verlengd, dus ik zou een andere paket krijgen met andere kosten. Nu is het zo dat mijn vorige abonnement tot 26-06 duurt. De nieuwe start 26-03, maar mijn telfort app geeft nog steeds de kosten van de vorige abonnement weer. Moet ik dan nog tot 26-06 de kosten van de vorige abonnement betalen en de kosten van het nieuwe pakket? Dit was nog niet zo duidelijk voor mij.

Bedankt voor het reageren alvast.
icon

Beste antwoord door GJC 2 april 2018, 11:01

Ik weet niet beter dan dat je nieuwe abonnement pas start (met de bijbehorende kosten) als je huidige abonnement is afgelopen. Eerder kan alleen als je je huidige abonnement afkoopt, maar dan betaal je alsnog de resterende looptijd.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik weet niet beter dan dat je nieuwe abonnement pas start (met de bijbehorende kosten) als je huidige abonnement is afgelopen. Eerder kan alleen als je je huidige abonnement afkoopt, maar dan betaal je alsnog de resterende looptijd.
Reputatie 1

Bedankt voor het reageren.
Aan de telefoon is mij gezegd dat 26-03 de nieuwe abonnement start(de verlenging van mijn oude abonnement). Mijn oude abonnement stopt op 26-06. Wat ik dus van uw reactie heb begrepen, is dat ik dus tot 26-06 mijn oude abonnement betaal en mijn nieuwe abonnement, toch? Maar dan begrijp ik niet waarom ik dan niet tot 26-06 mijn oude abonnement nog heb, want anders heb ik toch 2 abonnementen?

Nogmaals bedankt voor het reageren 🙂

Bedankt voor het reageren.
Aan de telefoon is mij gezegd dat 26-03 de nieuwe abonnement start(de verlenging van mijn oude abonnement). Mijn oude abonnement stopt op 26-06. Wat ik dus van uw reactie heb begrepen, is dat ik dus tot 26-06 mijn oude abonnement betaal en mijn nieuwe abonnement, toch? Maar dan begrijp ik niet waarom ik dan niet tot 26-06 mijn oude abonnement nog heb, want anders heb ik toch 2 abonnementen?

Nogmaals bedankt voor het reageren :)

Wat GJC typt klopt, je nieuwe abonnement gaat in 26-06 tot die tijd betaal je voordat abonnement. Daarna gaat het nieuwe abonnement in vanaf die dag. Je hebt tot die tijd geen 2 abonnementen.

Hoop dat het zo duidelijk is voor u.

groeten,timo
Reputatie 8
Badge +16
Hallo ayten24, welkom op het forum en bedankt voor het verlengen van je abonnement. Om dit voor je uit te zoeken wil ik je vriendelijk verzoeken om je klantnummer of postcode en huisnummer toe te voegen aan jouw profiel.
Laat je even een berichtje achter zodra je dat hebt gedaan? Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Hallo ayten24, welkom op het forum en bedankt voor het verlengen van je abonnement. Om dit voor je uit te zoeken wil ik je vriendelijk verzoeken om je klantnummer of postcode en huisnummer toe te voegen aan jouw profiel.
Laat je even een berichtje achter zodra je dat hebt gedaan? Bij voorbaat dank!

Ik heb het toegevoegd. Heel erg bedankt voor uw hulp 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het toevoegen! Hierbij kan ik officieel bevestigen dat jouw verlenging op 26 juni 2018 van start gaat. Je maakt dus tot 26 juni 2018 gebruik van je oude abonnement en vanaf die datum van het nieuwe abonnement.
Reputatie 1
Bedankt voor het toevoegen! Hierbij kan ik officieel bevestigen dat jouw verlenging op 26 juni 2018 van start gaat. Je maakt dus tot 26 juni 2018 gebruik van je oude abonnement en vanaf die datum van het nieuwe abonnement.

Bedankt Stephen nu heb ik zekere duidelijkheid 🙂

Reageer