Abonnement verlengen: lumia 920?

• 7 november 2012
  • 4 reacties
  • 2458 keer bekeken

Weten jullie al iets over die lumia 920? Klantenservice had mij een maand geleden opgebeld en zouden terugbellen wanneer ze meer informatie hadden. De geruchten doen de ronde dat hij 15 november uitkomt... Mijn abbonomment is al per 21-oktober verlopen en tot de dag op vandaag nog niks gehoord van de klantenservice.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Mijn geruchten komen niet eerder dan 25 november...
Reputatie 3
Badge +1
@Vuhuy,

Ik kan mij voorstellen dat je graag wil weten wanneer het toestel uitkomt. Ik heb het intern uitgezet. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, zal ik je op de hoogte stellen in dit topic.

Denise
@Vuhuy,

Welkom op het forum! Ik kan mij voorstellen dat je graag wil weten wanneer het toestel uitkomt. Ik heb het intern uitgezet. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, zal ik je op de hoogte stellen in dit topic.

Denise

Heeft dit overigens nog consequenties voor het omzetten van mijn abonnement?

Stel dat het toestel pas eind november uitkomt; en ik vind hem te duur i.c.m. met toestellease (loskopen is voor mij btw-aftrekbaar), kan ik dan nog zonder problemen mijn abonnement in een sim-only? Mijn abonnement is dus al per 21 oktober verlopen.
Reputatie 3
Badge +1
@Vuhuy,

Je zou nu een Sim Only kunnen afsluiten en deze later laten openbreken naar een abonnement met toestel. Mocht je het leasen toch te duur vinden dan kun je de Sim Only behouden en het toestel los aanschaffen.
Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?

Denise

Reageer