beantwoord

Abonnement verlengen lukt niet

• 2 februari 2018
  • 4 reacties
  • 183 keer bekeken

Hallo,

Mijn abonnement liep tot december 2017 en deze is overgegaan tot een maandelijks abonnement. Nu wilde ik deze aanpassen/verlengen maar dat lukt niet. De site geeft aan dat het niet kan omdat ik moet wachten tot vier maanden voor het aflopen van mijn abonnement, maar dit is al geweest.
Hoe kan ik mijn abonnement online verlengen en een nieuwe Sim-kaart ontvangen?

Mvg,
Froukje
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 februari 2018, 18:05

Hoi Froukje, welkom op het forum! Zo te zien heeft Koffiemok je al geholpen. Je krijgt deze melding, omdat je eerder vorig jaar je simkaart als verloren hebt opgegeven. Daarna is de simkaart niet vervangen en is deze status gebleven. Wanneer je simkaart geblokkeerd is om die reden, dan kan je geen verlenging aanvragen. Hiermee proberen wij misbruik na een diefstal te voorkomen. Al zal het in dit geval wat lastig voor je uitkomen. Als je de simkaart afwacht en activeert, dan kan je alsnog je contract verlengen.
Bekijk reactie

4 reacties

Hoi Wieger,
Dat klinkt logisch, daar had ik niet bij stilgestaan. Bedankt voor je reactie! Nieuwe kaart is onderweg 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Froukje, welkom op het forum! Zo te zien heeft Koffiemok je al geholpen. Je krijgt deze melding, omdat je eerder vorig jaar je simkaart als verloren hebt opgegeven. Daarna is de simkaart niet vervangen en is deze status gebleven. Wanneer je simkaart geblokkeerd is om die reden, dan kan je geen verlenging aanvragen. Hiermee proberen wij misbruik na een diefstal te voorkomen. Al zal het in dit geval wat lastig voor je uitkomen. Als je de simkaart afwacht en activeert, dan kan je alsnog je contract verlengen.
Top! Bedankt @Koffiemok
Reputatie 8
Badge +15
@FrojkjeSimkaart kan je sowieso al bestellen via Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart.
Waarom je niet kan verlengen schuif ik door naar webcare. 🙂

Reageer