Abonnement verlengen

• 31 juli 2018
  • 31 reacties
  • 437 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Gewoon belachelijk dat het anders wordt verekend een andere collega zei eerst dat ze het met de factuur verekenen dat is nu al 6 weken geleden, en dan dit en dan dat schei toch uit we praten over 2 x € 60 gewoon belachelijk staat het deze week niet op mijn rekening dan blokkeer ik de factuur en ga via mijn advocaat die nieuwe verlenging aan vechten want jullie hebben je niet aan de afspraak gehouden dat het geld na 14 dagen bedenktijd zou worden overgemaakt , ik noem dat contract breuk en moet dit ongeldig worden verklaart

Misschien is het beter te regelen dat die nieuwe abonnement niet doorgaat dan hoeven ze die 2 x € 60 ook niet over te maken want in September gaat dat in dus misschien is dat beter? en dan ben ik van jullie af, ook mijn schoonouders gaan niet verlengen die heb ik dat ook al verteld.
Hallo Jasper, ik dacht je zou mij nog een feedback geven, het is nu de 22e, 19 Juni 2018- 2 sim abonnementen verlengd met de belofte dat na 14 dagen 2 x € 60 overgemaakt zou worden, 9 weken later en 7 weken na de beloofde datum van de creditering nog steeds niets in mijn bank en is er nog steeds niets veranderd, wow wat een bedrijf. Maar wel de nieuwe factures staan klaar om van mijn rekening afgeschreven te worden dat is helemaal geen probleem.

Jullie zeggen dat jullie alle telefoon gesprekken opnemen voor doeleinden, waarom luiisteren jullie dan niet een keertje al die gesprekken af die ik heb gedaan vanaf de 19e Juni zodat jullie al deze beloftes eens aan kunnen horen, en van jullie eigen gehuichel misschien eens wakker worden.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zou je inderdaad feedback geven, zodra ik meer informatie had. Die informatie heb ik nu via mijn collega's die je een antwoord via social media hebben gestuurd. De vergoeding is op de 22 opnieuw ingevoerd en de afdeling die dit gedaan heeft, heeft dit toen ook telefonisch aan je doorgegeven en een e-mail ter bevestiging gestuurd. Daarmee zal je de vergoeding nu alsnog via de factuur krijgen dus.
Hallo Jasper, sorry tot nu toe nog niets op mijn bank, ach ja het zal wel komen dit jaar misschien, 1 geluk heb ik dat ik er niet van hoeft te eten, mijn tv + internet abonnement ga ik in September helaas niet meer verlengen, fijne week verder.
Reputatie 8
Badge +11
Bij de nieuwe vergoeding is er voor gekozen om het via de volgende factuur te laten verrekenen. De vorige vergoeding zou tussen de facturen door overgemaakt gaan worden, maar men heeft er blijkbaar voor gekozen om het nu via de factuur te doen.
Ik hoop dat ze er dit jaar nog uitkomen, sorry mag ik even ,,,,,,,, hahahahahahahahahah belachelijk. 19- 06- 2018 verlengt na 2 weken zou ik het geld al hebben op mijn bank hebben, het is vandaag 28-08 2018, wat een beloftes en wat voor een bedrog.

Reageer