Abonnement verlengen

• 31 juli 2018
  • 31 reacties
  • 437 keer bekeken

Ik heb op 19 Juni 2018 mijn 2 sim abonnementen verlengt, er werd mij beloofd dast ik 2 x € 60 op mijn rekening zou krijgen na het verstrekken van de 14 dagen bedenktijd, we zijn nu zo,n 6 weken verder en nog steeds geen geld op mijn rekening, ik heb nu al 4 x gebeld en 4x krijg ik te horen dat het NU bij de juiste afdeling is en er aan gewerkt zal worden 4 x , ik vind dit nu oplichterij, mijn TVen Internet verloopt op 4 Dezember en ik ga dit echt niet verlengen na de sim abonnement stop ik met Telfort, alles legt telefonisch vast want het is opgenomen maar dat schijnt niets voor te stellen is wel mijn privacy, maar niet even na luisteren naar dat 1e gesprek op 19-06-2018 en horen dan de waarheid, K::::::t bedrijf.

31 reacties

Ik heb net 2 sim kaarten verlengt en zou een vergoeding krijgen nu na 7 weken nog steeds niets en als je belt wordt je steeds 4 x nu al het zelfde antwoord gegeven terwijl ze telefoon gesprekken hebben opgenomen en zo de belofte kunnen nagaan, het zou namelijk na de 14 dagen bedenktijd overgemaakt woorden, het zijn een stelletje oplichters. op 4 Dezember zou ik ook mijn TV en Internet verlengen , zeker weten van niet ik stap wel over en betaal liever iets meer.
Waar heb je verlengd?
Bij Bel Simpel of bij Telfort?
Reputatie 8
Badge +17
Wat is de exacte datum dat de verlenging is ingegaan, na deze ingangsdatum wordt normaliter het beloofde bedrag met de eerst daarop volgende factuur altijd verekend
Jimny het gaat mij daarom dat er beloofd is dat na de 14 dagen bedenktijd het geld zou worden overgemaakt, dus heeft de ingangsdatum daar niets mee te maken, omdat ze dat heeft beloofd heb ik
het verlengt.
Bij Telfort Mandy
Mij lijkt het ook afspraak is afspraak.
Maar het kan goed zijn wat jimny schrijft.
Staat je klantnummer in je profiel, dan weet webcare wie je bent en kunnen zij je eerder helpen.
Ik heb nu al 5 x gebeld en krijg steeds het zelfde antwoord het is nu op de juiste afdeling al 5 x
ik voel me eigen gewoon in de maling genomen geworden en nog steeds.
Mij lijkt het ook afspraak is afspraak.
Maar het kan goed zijn wat jimny schrijft.
Staat je klantnummer in je profiel, dan weet webcare wie je bent en kunnen zij je eerder helpen.

Dan zal ik wel hetzelfde antwoord krijgen
Reputatie 8
Badge +11
Als je er al van uit gaat dat je hetzelfde antwoord krijgt vraag ik me eerlijk gezegd af wat je hier wilt bereiken 🤔
Als je wilt dat Webcare met je meekijkt zul je ze gegevens moeten verstrekken. Ze moeten tenslotte kunnen uitzoeken hoe het zit.
Zet je klantnummer in je profiel als dat er nog niet staat. Wij als klanten kunnen dat niet zien. Zodra Webcare aan je topic toe is reageren ze wel.
Telfort heeft ook meerdere afdelingen dan alleen de telefonische klantenservice.
Ik zoek een afdeling met iemand die kan beslissen.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Lammert, welkom op ons forum! Als er is toegezegd dat je het zult krijgen, zal je het ook moeten krijgen. Dat is heel simpel.
Ik heb het dossier direct voor je nagekeken en ik zie dat je het toegezegde ook gaat krijgen. Dit staat klaar voor 18 augustus, de beslissing is dus al gemaakt. Het is niet binnen de termijn die je noemde, maar je krijgt het toezegde bedrag deze maand nog.
Hallo Jasper, dat vertelde ze mij vorige maand ook al dat het verekend zou worden met de facture van Juli en nu dit weer, welke garantie krijg ik nu??
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan me voorstellen dat je daar een garantie voor wilt! Ik zie de toezegging van de achterliggende afdeling staan dat het rond die datum overgemaakt zal worden. Er staat niet bij of het via een factuur verrekend zal worden, dus dat kunnen we op dit moment beide enkel afwachten. Ik ga maandag contact opnemen met de achterliggende afdeling om dit voor je na te vragen.
Hallo Jasper, bedankt voor jou feedback, we gaan het zien, in ieder geval voel ik mij belazerd
ik ga er in ieder geval over nadenken of ik in September mijn TV en Internet ga verlengen,
in ieder geval bedankt voor jou hulp.
Heb een fijn weekend.
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan me dat gevoel voorstellen, ik doe er alles aan om dat geen werkelijkheid te laten zijn! Ik heb de achterliggende afdeling zojuist gesproken en het is de bedoeling dat de vergoedingen niet via een reguliere factuur worden verrekend maar middels een tussentijdse factuur waarop alleen dit bedrag wordt vergoed.
Goedemorgen Jasper, dus als ik het goed begrijpt dan wordt het geld 2x € 60 overgeboekt?? en wanneer?
Reputatie 8
Badge +11
Ik durf niet te zeggen wanneer dit precies zal worden overgemaakt, door het niet via de factuur te laten lopen zit er geen vaste datum aan vast. Daardoor zal het daar tussendoor worden overgemaakt maar wanneer precies is afwachten.
Jasper, ik ben nu net zo ver als in het begin, dit antwoord kreeg ik ongeveer 5 weken geleden ook
wat een bedrijf dat ze nog niet eens voor 100% kunnen zeggen wanneer ze het overmaken, ik wordt steeds negativer tegenover Telfort, veel beloven en niets doen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik snap dat je graag een concrete datum wilt daarvoor. Als ik die zou hebben zou ik die natuurlijk doorgeven. Ik kan je alleen vertellen hoe de vork in de steel zit op dit moment, ik kan het daarvoor lopende proces helaas ook niet versnellen.
Dit is wat jij mij hebt geschreven deze maand ,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jasper - Telfort Moderator 692 reacties 19 dagen geleden
Hallo Lammert, welkom op ons forum! Als er is toegezegd dat je het zult krijgen, zal je het ook moeten krijgen. Dat is heel simpel.
Ik heb het dossier direct voor je nagekeken en ik zie dat je het toegezegde ook gaat krijgen. Dit staat klaar voor 18 augustus, de beslissing is dus al gemaakt. Het is niet binnen de termijn die je noemde, maar je krijgt het toezegde bedrag deze maand nog.

Vanmorgen gebeld en gevraagt of het is overgemaakt ,,helaas niet het antwoord was
is aangevraagt en kan 5 werdagen duren aanvragen hoe wordt ik nu dan in de maling genomen??? nu JASPER kan jij dit even regelen?????
Reputatie 8
Badge +11
Dat heb ik inderdaad geschreven lammertsvb, maar in de reacties daarna heb ik ook aangegeven dat het op een andere manier blijkt te gaan. Daarbij heb ik ook gezegd dat er geen concrete datum aan te geven is doordat het niet via de reguliere factuur verwerkt zal worden. Vanaf dat moment was de 18e niet meer van toepassing dus. Het was mijn verwachting dat het al wel geregeld zou zijn, maar dat is blijkbaar nog niet het geval.
Ik begrijp van mijn collega's die berichten via social media behandelen dat je daar ook berichten hebt gestuurd en ik ben er nu samen met hen mee bezig. Daarvoor zijn we in overleg met een andere achterliggende afdeling, zodra we meer duidelijk hebben komen we er via beide wegen bij je op terug.
Ik heb van jou geen andere reacties meer gekregen, jullie zeggen maar gewoon iets, en weet je het maakt mij nu al niets meer uit ik heb mijn besluit al genomen en ga mijn TV en Internet niet meer bij jullie kinderlijk bedrijf verlengen, gewoon belachelijk dat je iets aangaat waar gezegt wordt na 2 weken bedenktijd maken we het geld over en dat na nu 2 maanden ze nog steeds bezig zijn en dat voor een KPN dochtersonderneming, gewoon schaamteloos, ook voor zijn medewerkers die aan het lijntje worden gehouden,,, nog niet 1 ster waard.In de tussentijd trekken ze wel weer geld van mijn rekening daar zijn ze erg goed in.
Nog eens dit zijn jou woorden dus maak er nu geen sprookje van Jasper hier staat op zeker alleen niet hoe ze het gaan overmaken maar wel op de 18e.

Ik kan me voorstellen dat je daar een garantie voor wilt! Ik zie de toezegging van de achterliggende afdeling staan dat het rond die datum overgemaakt zal worden. Er staat niet bij of het via een factuur verrekend zal worden, dus dat kunnen we op dit moment beide enkel afwachten. Ik ga maandag contact opnemen met de achterliggende afdeling om dit voor je na te vragen.

Dit zijn jou antwoorden de datum is zeker!!! en je zou het een nMaandag dus gisteren wel weten want je zou contact opnemen.n ik neem aan dat je dat niet uit je duim gezogen hebt of je kletst gewoon maar iets.
Reputatie 8
Badge +11
Dat heb ik gezegd, dat spreek ik ook niet tegen. In het stuk wat je hebt gekopieerd staat ook dat ik daarna contact zou opnemen met de achterliggende afdeling (dat was 7 augustus, niet gisteren). Dat heb ik gedaan en daarna heb ik je deze reacties gegeven:

Ik kan me dat gevoel voorstellen, ik doe er alles aan om dat geen werkelijkheid te laten zijn! Ik heb de achterliggende afdeling zojuist gesproken en het is de bedoeling dat de vergoedingen niet via een reguliere factuur worden verrekend maar middels een tussentijdse factuur waarop alleen dit bedrag wordt vergoed.
Ik durf niet te zeggen wanneer dit precies zal worden overgemaakt, door het niet via de factuur te laten lopen zit er geen vaste datum aan vast. Daardoor zal het daar tussendoor worden overgemaakt maar wanneer precies is afwachten.

Daarin geef ik aan dat het niet via die weg verrekend zal worden en dat er geen concrete datum bekend is. De situatie bleek anders te zijn dan er in eerste instantie in het dossier stond, waardoor de datum uit mijn eerste bericht niet bleek te kloppen. We zijn er nog steeds mee bezig, zodra ik meer weet laat ik het meteen aan je weten.

Reageer