beantwoord

Abonnement verlengen

• 19 juli 2012
  • 2 reacties
  • 1829 keer bekeken

Badge
Goedemiddag,

Per 11 september verloopt mijn abonnement. Heb nu dit abonnment: 75 belminuten, 300 smsjes en 1000 gb internet.
Ik wil graag verlengen bij Telfort, en mijn abonnement samenstellen. Helaas staat er dat ik alleen kan kiezen voor 100 belminuten of meer, geen smsjes, 100 smsjes of 500 smsjes per maand etc. 

Terwijl als ik nu mijn abonnement inkijk, kan ik mijn smsjes per 11 september wijzigen in 25 smsjes per maand. Als ik dit abonnement wijzig, staat er ook: deze wijziging gaat in op 11 september. Maar wil ik internet wijzigen van 1000 GB naar 500 GB, staat er weer alleen 200 en 1,5 GB tussen. 

Ik wil dus graag: 75 belminuten, 25 smsjes en 500 GB.

Hoe kan het dat wanneer ik mijn abonnement wil wijzigen (per 11 september) er wel 25 smsjes tussen staat en als ik een heel nieuw abonnement wil samenstellen deze optie er niet meer tussenstaat?
Hoe kan ik mijn abonnement nu het beste samenstellen? Want ik sms bijna nooit (maar heb ook geen zin er extra voor te betalen, dus vandaar dat ik er 25 wil) en wil dus geen abonnement met geen of 100 smsjes per maand.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door Laila 20 juli 2012, 17:08

@Sandra92,

Verlengen en wijzigen zijn twee verschillende dingen. Als u uw abonnement wijzigt, heeft u nog de mogelijkheid om de opties te kiezen die horen bij uw huidige abonnement. Als u verlengt, gaat u een nieuwe overeenkomst aan. Hierbij heeft u de mogelijkheid om te kiezen uit de opties die horen bij ons nieuwe abonnement. Ik adviseer u om de twee opties naast elkaar neer te leggen en dan een keuze maken.

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
@Sandra92,

Verlengen en wijzigen zijn twee verschillende dingen. Als u uw abonnement wijzigt, heeft u nog de mogelijkheid om de opties te kiezen die horen bij uw huidige abonnement. Als u verlengt, gaat u een nieuwe overeenkomst aan. Hierbij heeft u de mogelijkheid om te kiezen uit de opties die horen bij ons nieuwe abonnement. Ik adviseer u om de twee opties naast elkaar neer te leggen en dan een keuze maken.

Laïla
Badge
Oke, bedankt voor reactie. Ik heb besloten om dit abonnement te verlengen. Ik heb dus nu 300 smsjes, 75 belminuten en 1000 gb. Ik heb 300 smsjes al gewijzigd in 25 smsjes, en deze gaat in per 1 september (de datum waarop dit abonnement zou verlopen). Schakelt hij dan automatisch over op een nieuw abonnement (zonder de kortingen uiteraard die ik kreeg bij dit abonnement) als ik verder niks heb gewijzigd of verlengd? Want hij geeft bij MijnTelfort nog steeds aan dat ik moet verlengen, maar ik wil dus verder niks wijzigen.

Reageer