beantwoord

Abonnement verlengd, wat gebeurt er met verdubbelaar

• 15 november 2019
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb mijn telefoonabonnement verlengd. Nu naar een iets voordeliger variant met 150 belminuten en 2+2 GB internet. Op mijn huidige abonnement had ik 'verdubbelaar' omdat ik ook Telfort Thuis heb.

Geldt dat nu ook weer?

Admin: reacties afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Galdor68 15 november 2019, 23:32

Ik heb mijn telefoonabonnement verlengd. Nu naar een iets voordeliger variant met 150 belminuten en 2+2 GB internet. Op mijn huidige abonnement had ik 'verdubbelaar' omdat ik ook Telfort Thuis heb.

Geldt dat nu ook weer?

Ja dat is het stukje +2 Gb het basis abonnement is 2Gb en 150 belminuten de belminuten worden niet meer verdubbelt de data wel.

Bekijk reactie

3 reacties

Geldt dat nu ook weer?

Ja dat is het stukje +2 Gb het basis abonnement is 2Gb en 150 belminuten de belminuten worden niet meer verdubbelt de data wel.

Reputatie 1

DANK JE WEL.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Schoppie58, ik zie dat Galdor jouw vraag al van een antwoord heeft voorzien. Wat hij zegt klopt helemaal, daar kan ik weinig aan toevoegen :slight_smile:

Reageer