beantwoord

Abonnement verlengd, toestel nog niet ontvangen

• 28 december 2019
  • 5 reacties
  • 139 keer bekeken

Gisteren heb ik een abonnement verlengd, met telefoon. Volgens het principe “Besteld voor 21:00 uur, de volgende dag in huis”. Ik heb gekozen voor bezorging vandaag, op zaterdag. Kreeg bericht dat ik tussen 17:30 en 21:30 mijn bestelling kon verwachten.

In het volgsysteem gebeurde niets, dus vanmiddag even voor de zekerheid geinformeerd. Kreeg te horen dat ik wel degelijk stond ingepland, en dat de track en trace waarschijnlijk nog niet bijgewerkt was. Ik zou echt nog wel een update krijgen.

Maar op dit moment nog steeds niets ontvangen. TELFORT : dit is niet netjes !!!

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Frank70S 30 december 2019, 12:38

Jasper, ik kreeg vanmorgen en signaal dat het toestel is aangeboden bij de koerier. Probleem zat dus wel bij Telfort. Als het goed is ga ik vanavond iets ontvangen.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Natuurlijk kan de fout bij Telfort zitten, maar vlak PostNL niet uit! Het gebeurt bij mij meermaals dat aangekondigde post of een pakket niet op de aangekondigde dag worden afgeleverd.

Volgens mij gaat dit met een koerier, en die verzaken vaker, kan zijn dat ze niemand hebben en Telfort voor zijn beurt praat of dat de koeriersdienst geen zin heeft, gebeurd ook dat de telefoon helemaal niet op voorraad is.

Meerdere opties dus, maar als je geen update hebt gehad dat die onderweg is zegt mij dat die gewoon niet vertrokken is naar jou toe.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Frank70S, welkom bij ons op het forum. Als je een toestel aanvraagt bij een verlenging kan ik me voorstellen dat je die ook graag wilt gebruiken. Zoals je al aan de reacties van GJC en Doornekamp ziet kunnen er meer factoren zijn die meespelen.

Heb je het toestel inmiddels wel ontvangen? Als dat niet zo is kijk ik graag met je mee naar de situatie, daarvoor kan je het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) toevoegen aan jouw forumprofiel. Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken. Ik hoor het graag van je.

Jasper, ik kreeg vanmorgen en signaal dat het toestel is aangeboden bij de koerier. Probleem zat dus wel bij Telfort. Als het goed is ga ik vanavond iets ontvangen.

Reputatie 8
Badge +11

Gelukkig is het toestel nu onderweg, laat je ons weten of je het toestel vanavond hebt kunnen ontvangen?

Als het vanavond toch niet gelukt is, kan je de gevraagde gegevens nog op je forumprofiel invullen zodat ik met je mee kan kijken.

Reageer