beantwoord

Abonnement verlengd, nog niet zichtbaar in Mijn Telfort

• 30 september 2019
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd. Wanneer wordt dit zichtbaar op mijn telfort?

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 oktober 2019, 20:34

Hoi @freelife, ik neem het even over van Jasper, omdat hij vakantie heeft. Ik heb je bestelnummer voor de zekerheid verplaatst naar je profiel.

Handig dat je deze bij de hand hebt, met jouw bestelnummer kan je online je bestelling en de status nakijken. Ik heb het voor de zekerheid voor je nagekeken, alles ziet er goed uit. De verlenging is ingevoerd en gaat in vanaf 23-11-2019, omdat je huidige contract tot 22 november loopt. Zie je je bestelling inmiddels al terug in Mijn Telfort? Log je in via de website of via de Mijn Telfort app?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @freelife, leuk om te lezen dat je jouw abonnement hebt verlengd 🙂 Je zou die verlenging inderdaad terug moeten kunnen zien in de Mijn Telfort. Heb je al wel een bevestiging gekregen van de verlenging zelf? Ik kijk graag met je mee, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie")? Als je daarna hieronder reageert kan ik dit voor je bekijken. Ik hoor het graag van je.
Ik kan nergens de mogelijkheid vinden om mijn profiel met de gevraagde gegevens aan te passen. Wel heb ik een bestelnummer (xxxxxxxx) . Deze bestelling is verwerkt maar niet zichtbaar op mijn telfort.
Gr Roel Heemstra

Admin: Bestelnummer verwijderd i.v.m. privacy en veiligheid van je gegevens
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @freelife, ik neem het even over van Jasper, omdat hij vakantie heeft. Ik heb je bestelnummer voor de zekerheid verplaatst naar je profiel.

Handig dat je deze bij de hand hebt, met jouw bestelnummer kan je online je bestelling en de status nakijken. Ik heb het voor de zekerheid voor je nagekeken, alles ziet er goed uit. De verlenging is ingevoerd en gaat in vanaf 23-11-2019, omdat je huidige contract tot 22 november loopt. Zie je je bestelling inmiddels al terug in Mijn Telfort? Log je in via de website of via de Mijn Telfort app?

Reageer