beantwoord

Abonnement verlengd, maar niet met de juiste hoeveelheid MB's

• 27 september 2017
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Geachte Telfort,

Bij de telefonische klantenservice werd het probleem als te ingewikkeld ervaren, dus ik hoop dat het op het forum wat beter te begrijpen is.
Op 22 juni heb ik via Belsimpel een abonnement bij jullie afgesloten van 44 euro per maand(26 abbo en 18 toestel) met in totaal 8000 mb en 800 minuten (dit is inclusief verdubbelaar). Bij activatie van het abonnement kwam ik er achter dat ik slechts 2 x 2000 mb in mijn abonnement had. Omdat dit de helft is van wat ik besteld had nam ik contact met jullie op, maar de telefoniste kon er weinig aan doen. Nadat Belsimpel contact met jullie had opgenomen kon het wel en hebben jullie toch het abonnement verhoogd naar 2 x 3000. Dit is alleen nog steeds te weinig.

Naast het feit dat dit nog steeds niet het abonnement is wat ik heb afgesloten, brengen jullie als klap op de vuurpijl ook nog eens kosten in rekening omdat de bundel verhoogd is. Dit is natuurlijk absurd. Ik had eerder verwacht dat jullie een soort korting in rekening zouden brengen, om goed te maken dat ik al vanaf juni te weinig mb's en belminuten ontvang.

Graag hoor ik hoe wij dit kunnen oplossen.
Vriendelijke groet,
Martin
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 september 2017, 16:50

Hoi Martin, mijn collega's hebben je proberen te bellen, maar niet te pakken gekregen. Er is een voorstel voor een tegemoetkoming naar jou gemaild, deze situatie heeft inderdaad voor de nodige onduidelijkheid gezorgd. Wil je op die mail reageren?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Martin, welkom op het forum. Zo te lezen is je verlenging niet fijn verlopen. Dat vind ik vervelend voor je. Het lijkt er voor mij op dat er sprake is geweest van verwarring tussen mijn collega's en jou. Dit hangt samen met het activeren van je Combivoordeel en de bijbehorende verdubbeling. Om dit tot de bodem uit te zoeken, heb ik mijn collega's van de factuuradministratie gevraagd om hier naar te kijken. Zij zullen binnenkort contact met je opnemen om dit verder te bespreken. Ik kan me voorstellen dat deze situatie voor de nodige onvrede zorgt. Excuses hiervoor.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Martin, mijn collega's hebben je proberen te bellen, maar niet te pakken gekregen. Er is een voorstel voor een tegemoetkoming naar jou gemaild, deze situatie heeft inderdaad voor de nodige onduidelijkheid gezorgd. Wil je op die mail reageren?
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Martin, tot op heden hebben mijn collega en ik geen reactie terug gehad van je. Kan je in dit topic of op de mail van mijn collega nog reageren? Dan kunnen wij dit hopelijk verder afronden. Alvast bedankt!

Reageer