Abonnement verlengd geen toestel ontvangen

• 9 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Op 10 juli heb ik mijn abonnement verlengd en daarbij een galaxy s7 gekozen. Het zou dezelfde avond nog bezorgd worden. Er was steeds vertraging, uitgesteld naar volgende dag. De dag erna kwam er ook niets al zei track and trace van wel. De volgende dag zouden ze zeker komen. Weer wachten voor niets. Het pakketje bleek kwijt te zijn of misschien wel beschadigd. Het zou de dag erop naar een afleverpunt gaan. Ze hebben Hillegom als afleverpunt ingevoerd, ik woon op 30 minuten afstand met de auto. Maar het kwam weer niet. Op 15 juli zou het dan toch aankomen. Als ik wilde dat het naar een afhaalpunt bij mij in de buurt zou komen moest ik maar weer bellen. Doordat mijn vertrouwen weg was heb ik op retour afzender geklikt. Over de situatie heb ik bij zowel Telfort als Post.nl ellenlang de wachtmuziekjes mogen aanhoren om in een gesprek niets wijzer te worden. Ik heb verzocht het abonnement te annuleren dit zou gebeuren maar niet gebeurd. Er zou een onderzoek gestart worden waar ik niets van hoor. Nu zou ik als consument dit onderzoek af moeten wachten. Als trouwe klant kon ik 4 maanden van tevoren verlengen maar wacht inmiddels al een maand. Het heeft me veel tijd en energie gekost en ik word hier moedeloos van. Ik kan nog steeds niet verlengen of annuleren en wanneer dit langer blijft duren ook niet overstappen. Ik ben deze situatie erg zat.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi A.Schreuders, inderdaad, wat een nare situatie! Ik kan me goed voorstellen dat je dit beu bent zeg! Het kan soms even duren voordat je het toestel krijgt, maar zo lang wachten is uitzonderlijk is niet wenselijk. Om een heel lang verhaal kort te maken: ik kijk graag voor je na wat ik voor je kan doen als je het ordernummer en/of je postcode + huisnummer in het forumprofiel invult. Als je dit gedaan hebt, geef dan een seintje alsjeblieft, dan pak ik het verder op voor je. Alvast dank voor je reactie en sorry voor het ongemak! 😞
Hoi Michael,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je een pb gestuurd.

Vriendelijke groet, Adinda
Reputatie 8
Badge +2
Hi A.Schreuders, bedankt voor de gegevens. Het is zeer begrijpelijk dat je je afvraagt waar het pakketje uithangt, aangezien jij het naar behoren hebt geretourneerd. PostNL is samen met mijn collega's nog steeds bezig met het achterhalen van wat er precies aan de hand is en waar dit is fout gegaan. Ga ervan uit dat mijn collega's er alles aan doen om jou zo snel mogelijk in te lichten. Aangezien dit een vrij uitzonderlijke situatie betreft kan ik hier persoonlijk geen druk op uitoefenen; de processen in kwestie zijn voor mij niet toegankelijk. Ik hoop dat je zo voldoende weet.

Reageer