beantwoord

Abonnement verlengd, geen mobiel ontvangen.

• 10 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 171 keer bekeken

Op 10 juli heb ik mijn abonnement verlengd en daarbij een galaxy s7 gekozen. Het zou dezelfde avond nog bezorgd worden. Er was steeds vertraging, uitgesteld naar volgende dag. De dag erna kwam er ook niets al zei track and trace van wel. De volgende dag zouden ze zeker komen. Weer wachten voor niets. Het pakketje bleek kwijt te zijn of misschien wel beschadigd. Het zou de dag erop naar een afleverpunt gaan. Ze hebben Hillegom als afleverpunt ingevoerd, ik woon op 30 minuten afstand met de auto. Maar het kwam weer niet. Op 15 juli zou het dan toch aankomen. Als ik wilde dat het naar een afhaalpunt bij mij in de buurt zou komen moest ik maar weer bellen. Doordat mijn vertrouwen weg was heb ik op retour afzender geklikt. Over de situatie heb ik bij zowel Telfort als Post.nl ellenlang de wachtmuziekjes mogen aanhoren om in een gesprek niets wijzer te worden. Ik heb verzocht het abonnement te annuleren dit zou gebeuren maar niet gebeurd. Er zou een onderzoek gestart worden waar ik niets van hoor. Nu zou ik als consument dit onderzoek af moeten wachten. Als trouwe klant kon ik 4 maanden van tevoren verlengen maar wacht inmiddels al een maand. Het heeft me veel tijd en energie gekost en ik word hier moedeloos van. Ik kan nog steeds niet verlengen of annuleren en wanneer dit langer blijft duren ook niet overstappen. Ik ben deze situatie erg zat. Heb weer contact gehad met telfort en nu wordt aangegeven dat ik moet wachten op het onderzoek wat mogelijk weer een maand in beslag neemt. Het abonnement blijft op mijn naam staan zodat ik straks ook niet over kan stappen. Mijn eigen telefoon werkt niet goed meer. Ik heb aangegeven dat ik dat genoodzaakt ben een jurist in te gaan schakelen. Hoe kan ik aan een abonnementsverlenging vastzitten, terwijl het toestel nooit geleverd is. Dat post.nl de telefoon kwijtraakt is nu mijn verantwoordelijkheid?
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 10 augustus 2017, 09:04

@A.Schreuderscrossposten (of dubbelpost zoals deze) in andermans topic wordt niet gewaardeerd. Je hebt jouw probleem al duidelijk gemaakt in je eigen topic: https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/abonnement-verlengd-geen-toestel-ontvangen-70114

Gewoon wachten tot webcare reageert!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +17
@A.Schreuderscrossposten (of dubbelpost zoals deze) in andermans topic wordt niet gewaardeerd. Je hebt jouw probleem al duidelijk gemaakt in je eigen topic: https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/abonnement-verlengd-geen-toestel-ontvangen-70114

Gewoon wachten tot webcare reageert!

Reageer