Abonnement verhoging

• 22 juli 2017
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Beste Telfort,

Sinds deze maand zijn de maandelijkse kosten van mijn mobiele abonnement bij jullie ineens verhoogd. Ik zie dat de factuur voor volgende maand nog hoger is. Dat terwijl het losse abonnement, als je een abonnement wilt afsluiten nog steeds dezelfde prijs heeft. Hoe kan dit?

Groeten,
Dennis

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Controleer je factuur eens. Waarschijnlijk zal het de Inflatiecorrectie zijn.
Op de factuur stond helaas niks. Het rare is dat volgende maand nog een verhoging staat gepland..
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Dennisenmarike, ik zie inderdaad een verhoging van je abonnement die ik niet helemaal kan plaatsen. Op 1 juli is inderdaad de inflatiecorrectie doorgevoerd. Voor dit jaar was dat 0,6%. Dat zie je inderdaad ook op de pagina die Koffiemok doorstuurt. Omdat ik een afwijking zie die hoger is dan de inflatiecorrectie, heb ik mijn collega's gevraagd dit nog voor je na te kijken. Als ik een reactie van hen terug heb, dan deel ik dit met je.
Reputatie 7
Badge +13
Hallo Dennisenmarike, een van mijn collega's heeft telefonisch contact hierover gehad en uitleg gegeven over de extra MB bundel en de inflatiecorrectie die heeft plaatsgevonden. Kan je me laten weten of ik nog iets voor je kan doen?

Reageer