abonnement veranderen

• 1 oktober 2012
  • 9 reacties
  • 2372 keer bekeken

Badge
ik ben niet happy met mijn huidige abonnement die nog loopt t/m 1-8-2013

ik wil een nieuw abonnement met internet en gsm enz

kan dit omgezet worden ben al jaren bij telfort met 2 abonnmemeten (ook mijn vrouw)

9 reacties

Badge +2
@Brammetje,

Het contract tussentijds aanpassen / omzetten is niet meer mogelijk.

Daphne
Badge
@Brammetje,

Het contract tussentijds aanpassen / omzetten is niet meer mogelijk.

Daphne

waarom niet??
dan kan ik beter wachten en overstappen naar kpn waar het wel kan
en het zelfde netwerk??
dus kan alleen beter worden toch?
Badge +2
Als ik me niet vergis kan een lopend sim only abonnement in de Telfort winkels worden omgezet of kan dat inmiddels niet meer? Ging het om een abo met toestel of een sim only?
Badge +2
@Brammetje,

Systeemtechnisch is dat niet meer mogelijk. Voorheen was het wel mogelijk tussentijds een sim only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel.

en het zelfde netwerk??

Dat komt het op hetzelfde neer, of u per einde contractdatum bij ons blijft met het gewenste abonnement of dat u overstapt. Die keuze laat ik aan u over ;)

Daphne
Badge
@Brammetje,

Systeemtechnisch is dat niet meer mogelijk. Voorheen was het wel mogelijk tussentijds een sim only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel.

en het zelfde netwerk??

Dat komt het op hetzelfde neer, of u per einde contractdatum bij ons blijft met het gewenste abonnement of dat u overstapt. Die keuze laat ik aan u over ;)

Daphne

bij kpn kan je wel het abonnement aanpssen en overschrijven
vind het een beetje raar allemaal
ben al vanaf het begin klant van telfort met 3 abonnementen
misschien inderdaad tijd om over testappen

heb net 1 abonnement verlengd met een internet bundel maar dat gaat niet gelijk in toch?
toch ook pas aan het einde van het contract of kan ik er meteen gebruik van maken van het internet
Badge +2
@Brammetje,

Wij werken met verschillende klantsystemen.

Fijn te vernemen dat u een trouwe klant bent ;)

heb net 1 abonnement verlengd met een internet bundel maar dat gaat niet gelijk in toch?
toch ook pas aan het einde van het contract of kan ik er meteen gebruik van maken van het internet

Dat klopt. U gaat gebruik maken van de databundel zodra het nieuwe contract van start gaat. Let wel op als u de huidige simkaart hieraan voorafgaand in een smartphone gebruikt, via Mijn Telfort kunt het gebruik van mobiel internet uitschakelen.

Daphne
Badge
@Brammetje,

Wij werken met verschillende klantsystemen.

Fijn te vernemen dat u een trouwe klant bent ;)

Dat klopt. U gaat gebruik maken van de databundel zodra het nieuwe contract van start gaat. Let wel op als u de huidige simkaart hieraan voorafgaand in een smartphone gebruikt, via Mijn Telfort kunt het gebruik van mobiel internet uitschakelen.

Daphne

of een internetabonnement erbij nemen voor 2 maanden?
dat kan toch..of niet

en nee.......ben geen tevreden klant meer
Badge +2
@Brammetje,

of een internetabonnement erbij nemen voor 2 maanden?

Dat is mogelijk, bekijk hiervoor de opties in Mijn Telfort.

Daphne
Badge +2
@Brammetje,

Goed nieuws! Wat u wilt is mogelijk. Zojuist kwam ik het volgende tegen:

[quote]Heeft u nu een Sim only abonnement, en wilt u een nieuw toestel?
Dan kunt u nu al gratis overstappen

De enige voorwaarde is dat u al minimaal drie maanden sim only klant bent bij Telfort. Natuurlijk blijft u na de overstap gewoon bellen met uw huidige nummer.[/quote]

Succes!

Daphne

Reageer