Abonnement veranderd

• 15 maart 2017
  • 3 reacties
  • 414 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn Onbeperkt surf&mail is veranderd naar 10GB. Mooi. Maar ik betaalde voorheen €18,91 en als ik nu inlog en mijn factuur voor volgende maand bekijk is het €38! Geldt dit ook voor mij?? Ik heb er niet om gevraagd namelijk.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Rams,

Er is bij mijn weten niets veranderd aan de kosten voor Surf&Mail. Ik wil je vragen om de factuur af te wachten. Naar verwachting gaat er namelijk een korting af waardoor je alsnog op het gebruikelijke maandbedrag uitkomt. Het zou inderdaad gek zijn als we de snelheid uit eigen beweging omhoog krikken en je vervolgens zonder overleg meer kosten in je maag splitsen.

Trek aan de bel als de korting niet wordt verrekend op de factuur. Ik zet dan acties voor je uit.
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Net als TS had ik onbeperkt internet (al jaren) en ik zie op de laatste factuur dat dit ongevraagd is gewijzigd naar 10GB. SMS is onbeperkt geworden. Niet slecht, maar.....

Ik zie dat er voor de afgelopen maand ipv €17,79 --> €21,69 in rekening is gebracht. Ik kan zien dat er wel een korting toegepast is, maar toch ben ik €3,90 duurder uit.

Daarbij komt dat ik altijd de belminuten, die ik over had van de vorige maand automatisch meenam naar de nieuwe maand. Dit is nu niet gebeurd. Is het het idee dat ik vanaf nu mijn belminuten van de vorige maand niet mee kan nemen?

Kan de verandering teruggedraaid worden?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi mamoore,

Ik heb inmiddels gereageerd in je eigen topic. Wil je daar eens naar kijken alsjeblieft?

Dank je wel! 🙂

Reageer