beantwoord

Abonnement tijdelijk verhogen

DeesVlees
Reputatie 1
Badge
Hallo,

even een vraagje voor de zekerheid: een paar maanden geleden (april) heb ik mijn abonnement verlengt, als ik tijdelijk een hogere bundel wil hebben kan ik dan na een paar maanden mijn huidige bundel weer terugkrijgen of zit ik dan aan andere voorwaarden vast. Aangezien de abonnementen pas zijn verandert en dat ik zoiets las in een ander topic dat die persoon een of andere klantvoordeel van €2.50 misloopt.

Met vriendelijke groet,
Martine
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 juli 2018, 13:16

Geen probleem Martine. Ik heb beide nummers nagekeken en ze zitten beide in hetzelfde schuitje :) Voor beide is het nieuwe contract ingegaan op 15 april, daardoor kan je het abonnement via de Mijn Telfort aanpassen naar een hogere variant. Dit gaat bij deze abonnementen in vanaf de volgende factuurperiode. Als je de hogere variant niet meer nodig heb kan je terug naar het huidige pakket, dat gaat ook op de daaropvolgende factuurperiode. Je kunt daarbij niet onder het abonnement komen waarmee je de verlenging begon, dat is het laagst mogelijke.

Bekijk reactie

8 Reacties

Galdor68
Die kans is zeker aanwezig.
Ik zie naast mijn huidige bundel ook een bundel van 1Gb die 2 keer zo duur is dan mijn huidige 1,2 en 2GB 3 keer duurder. Dus je kan wel terug maar kijk eerst goed in de app naar de tarieven voor je verhoogt. Extra Mb's 500 a 5 euro of minder snelheid accepteren als je bundel op is zou mischien een betere keuze zijn.
Jasper - Telfort
Reputatie 2
Badge +2
Hallo Martine, ik kan me voorstellen dat je zekerheid wilt! Het is een beetje afhankelijk van het abonnement wat je nu hebt hoe dat precies werkt, als je bijvoorbeeld nog een ouder abonnement hebt (uit 2015) werkt het anders dan bij nieuwe abonnementen. Als je jouw 06-nummer op je profiel invoert en hier een reactie plaatst kan ik daarmee voor je kijken wat voor abonnement je precies hebt en hoe het precies werkt :)
DeesVlees
Reputatie 1
Badge
@Galdor68 , @Jasper, Dank voor jullie reactie.
Het nummer heb ik ingevoerd in mijn profiel, zou je dan ook gelijk willen kijken of dit ook voor het andere mobiele nummer geld wat op dit adres staat? (Dat nummer staat tussen haakjes in mijn profiel)
Jasper - Telfort
Reputatie 2
Badge +2
Geen probleem Martine. Ik heb beide nummers nagekeken en ze zitten beide in hetzelfde schuitje :) Voor beide is het nieuwe contract ingegaan op 15 april, daardoor kan je het abonnement via de Mijn Telfort aanpassen naar een hogere variant. Dit gaat bij deze abonnementen in vanaf de volgende factuurperiode. Als je de hogere variant niet meer nodig heb kan je terug naar het huidige pakket, dat gaat ook op de daaropvolgende factuurperiode. Je kunt daarbij niet onder het abonnement komen waarmee je de verlenging begon, dat is het laagst mogelijke.
DeesVlees
Reputatie 1
Badge
Ok, dat is een duidelijk verhaal :)
Dan heb ik nog een vraagje, zou je kunnen kijken of op beide nummers het combivoordeel is ingeschakeld. Met het bestellen van het Telfort thuis (een kleine maand geleden welke reeds is ingegaan) hebben we een medewerker gesproken en zou het combivoordeel alvast aanzetten. Online kan ik nergens vinden of het geactiveerd is.
Alvast bedankt!
Jasper - Telfort
Reputatie 2
Badge +2
Geen probleem. Ik heb dat ook voor je nagekeken en CombiVoordeel staat voor beide nummers actief inderdaad :)
DeesVlees
Reputatie 1
Badge
Dat is mooi :) Goed geregeld!!
Bedankt voor de reacties!! :)
Jasper - Telfort
Reputatie 2
Badge +2
Graag gedaan! :)
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)