beantwoord

Abonnement overzicht klopt niet

• 28 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 163 keer bekeken

goedemorgen,

Ik heb sinds kort een nieuw abonnement (verlengingsaanbod) van 1200GB en 175 minuten. Wanneer ik inlog op de app of op de website staat er bij mijn abonnementsgeld overzicht dat ik maar 500 MB heb en Bellen 150 minuten. Zou dit veranderd kunnen worden zodat het klopt met mijn overeenkomst.

Zou ik hierover kunnen mailen verder, zodat ik niet mijn gegevens hier neer hoef te zetten?

Mvg,

J. van der Wolf
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 30 oktober 2017, 16:51

Hoi JvdW, wat leuk dat je een verlenging hebt gedaan bij ons 🙂. Je klantvoordeel zie je niet terug in MijnTelfort. Hierdoor kan het goed kloppen dat je niet alle MB's ziet die je hebt en hetzelfde geldt voor de belminuten. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je je extra tegoed kunt zien in MijnTelfort, maar ik hoop dat je wel wat geruster bent met de uitleg.

Privegegevens vragen we je altijd in een privébericht of door je profiel aan te vullen. Zo heb je je gegevens nooit openbaar staan 🙂.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi JvdW, wat leuk dat je een verlenging hebt gedaan bij ons 🙂. Je klantvoordeel zie je niet terug in MijnTelfort. Hierdoor kan het goed kloppen dat je niet alle MB's ziet die je hebt en hetzelfde geldt voor de belminuten. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je je extra tegoed kunt zien in MijnTelfort, maar ik hoop dat je wel wat geruster bent met de uitleg.

Privegegevens vragen we je altijd in een privébericht of door je profiel aan te vullen. Zo heb je je gegevens nooit openbaar staan 🙂.

Reageer