beantwoord

Abonnement opzeggen vanuit het buitenland

• 4 december 2019
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Kan iemand mij A.U.B vanuit hier helpen met het opzeggen van mijn telefonisch abonnement.

Ik loop al sinds jaar en dag met een Nederlands Telfort abonnement dat ik niet gebruik. Opzeggen word me schier onmogelijk gemaakt. Het kost met te veel geld om te bellen vanuit het buitenland om jullie te bereiken. Dus probeerde ik het tijdens mijn vakantie in NL in 1 van jullie stores. Dit was niet mogelijk werd me verteld.. Ik moest dit telefonisch doen. Na meerdere kerem een dik uur aan de lijn te hebben gehangen zonder iemand te pakken hebben gekregen heb ik het opgegeven. 

SOS! Wie kan mij helpen om uit dit spinnenweb van een abonnement te komen?!

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 december 2019, 19:27

Hoi @Wesselson, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je graag wilt opzeggen. Dit omdat je geen gebruik maakt van jouw abonnement, dan is het inderdaad zonde van het geld. Echter is het nog niet gelukt. 😞 Ik kan dit helaas ook niet voor je regelen. Mijn collega's via Twitter of Facebook helaas ook niet. Dit wordt echt gedaan door de afdeling opzeggingen. Alle informatie hierover vind je op deze pagina. Hier staat onderaan ook een vraag, ik ga emigreren. Ik wil je aanraden die weg te proberen of om toch even te bellen met +31887650200 zodat het geregeld kan worden. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Wesselson probeer het eens op onderstaande manier:

Bel je liever zelf? Klik hier voor het telefoonnummer

088-7650072

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 21.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur.

Zondag: Gesloten

Of via Twitter of via Facebook

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Wesselson, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je graag wilt opzeggen. Dit omdat je geen gebruik maakt van jouw abonnement, dan is het inderdaad zonde van het geld. Echter is het nog niet gelukt. :( Ik kan dit helaas ook niet voor je regelen. Mijn collega's via Twitter of Facebook helaas ook niet. Dit wordt echt gedaan door de afdeling opzeggingen. Alle informatie hierover vind je op deze pagina. Hier staat onderaan ook een vraag, ik ga emigreren. Ik wil je aanraden die weg te proberen of om toch even te bellen met +31887650200 zodat het geregeld kan worden. 

Reageer