Abonnement opgezegd, maar er wordt nog steeds geld afgeschreven.

• 28 maart 2014
  • 0 reacties
  • 989 keer bekeken

Anderhalve maand geleden heb ik mijn abonnement voor interactieve tv en internet opgezegd, aangezien Telfort niet leverbaar was op mijn adres. Er was namelijk een fout gemaakt, waardoor het op nummer 36 kwam te staan ipv 36A wat mijn huisnummer is. Heb daarna meerdere keren gebeld en heb een brief opgestuurd met een bevestiging van het contract van m'n woonbouwverening dat ik in mijn studio alleen Lijbrandt telecom kan ontvangen. Daarmee zou het afgerond moeten zijn en zou ik eindelijk na veel gezeur van het abonnement  af zijn(wat ik dus NIET gebruik en NIET KAN gebruiken)

Echter schrijven jullie nog steeds geld terwijl het geregeld zou moeten zijn. En hier ben ik natuurlijk niet al te blij mee, dat ik telkens achter jullie aan moet gaan en van het kastje naar de muur wordt gestuur. Mijn vraag is dan ook, of dit gewoon eens afgesloten kan worden aangezien ik geen gebruik kan maken van jullie diensten en ik dit duidelijk aangegeven heb plus een bewijs ervan gestuurd heb(waar ik overigens geen reactie op gekregen heb, wat ik er onprofessioneel vind.)

M.v.g.

Naomi

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer