beantwoord

Abonnement onjuist + kosten

• 8 december 2017
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Hallo,

Per vandaag is mijn Telfortabonnement ingegaan (na overstap van KPN).
Nu zie ik online dat ik een abonnement heb voor 1000 MB, terwijl in de overeenkomst 2000 MB staat.

Ook zie ik dat er bij de kosten voor deze periode EUR 20,00 aan extra kosten staan (zonder specificatie).

Graag verneem ik uw reactie op deze onjuistheden.

Alvast bedankt.

Groeten Karin
icon

Beste antwoord door Stephen 8 december 2017, 17:41

Hallo Karin, welkom op het forum en bedankt voor de overstap. :)
Het klopt inderdaad dat je een abonnement met 2000 MB's hebt afgesloten. 1000 MB hiervan bestaat uit klantvoordeel. Dat zie je niet terug bij je abonnementsgegevens. Als je inlogt op Mijn Telfort en naar verbruik gaat dan zie je staan dat je 2000 MB's aan tegoed hebt. Aangezien je ook gebruik maakt van Telfort Thuis zijn de aansluitkosten gratis. Mochten deze toch nog in rekening worden gebracht kun je dan een reactie hier achterlaten? Ik zorg er dan voor dat deze worden vergoed. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Karin, fijn dat dat nu duidelijk is. Ik heb zojuist een vergoeding van de aansluitkosten aangemaakt omdat deze onterecht in rekening zijn gebracht. Je krijgt deze kosten dan op de volgende factuur in januari vergoed.
Hallo Stephen,

Bedankt voor je reactie.
In de Telfort-app staat het inmiddels goed: 2000MB en 400 belminuten.

Wel krijg ik zojuist een bericht dat de EUR 20,00 rond 17/12 zullen worden afgeschreven.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Karin, welkom op het forum en bedankt voor de overstap. :)
Het klopt inderdaad dat je een abonnement met 2000 MB's hebt afgesloten. 1000 MB hiervan bestaat uit klantvoordeel. Dat zie je niet terug bij je abonnementsgegevens. Als je inlogt op Mijn Telfort en naar verbruik gaat dan zie je staan dat je 2000 MB's aan tegoed hebt. Aangezien je ook gebruik maakt van Telfort Thuis zijn de aansluitkosten gratis. Mochten deze toch nog in rekening worden gebracht kun je dan een reactie hier achterlaten? Ik zorg er dan voor dat deze worden vergoed. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Ik zie 400 minuten staan en op het contract staat bij aansluitkosten EUR 0,00.
Reputatie 8
Badge +9
@KaWest1En wat zie je bij de minuten staan?
De €20,00 euro zijn de aansluitkosten.

Reageer