beantwoord

Abonnement ongevraagd aangepast?

• 10 december 2019
  • 5 reacties
  • 196 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Geachte,

Als ik (sinds vandaag) Mijn Telfort bekijk dan zie ik dat mijn abonnement kosten opeens hoger zijn dan normaal. Nu heb ik opeens een abonnement van 400 minuten waar dit normaal 300 is. Kan dit weer worden herstelt en ongedaan gemaakt worden? Ik heb niets aangepast of verzocht aan iemand van telfort.

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 december 2019, 14:56

Hoi @Mr. Freeze

Het klopt helaas dat Mijn Telfort momenteel verkeerde informatie. Zie ook dit topic, Alexandra zal hier updates delen.

Wat betreft de minuten. Er was ook een andere klant die meer minuten zag. Bij hem is dat inmiddels niet meer zo. Heb je nog weer gekeken of je nu weer 300 minuten ziet?

Bekijk reactie

5 reacties

Er lijkt een storing te zijn waar bepaalde kortingen niet worden weergegeven in mijn Telfort. De hogere hoeveel heid belminuten is nieuw. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Mr. Freeze

Het klopt helaas dat Mijn Telfort momenteel verkeerde informatie. Zie ook dit topic, Alexandra zal hier updates delen.

Wat betreft de minuten. Er was ook een andere klant die meer minuten zag. Bij hem is dat inmiddels niet meer zo. Heb je nog weer gekeken of je nu weer 300 minuten ziet?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Mr. Freeze

Dank je wel voor je antwoord Bart, mijn abonnement is een 300 minuten en dan 100 minuten extra ivm verlengingsaanbod toendertijd, dus officieel 300 maar effectief 400. Hoe dan ook, in mijn Telfort staat deze nu nog steeds op 400 minuten abonnement met het daarbij behorende hogere bedrag (28,60). Vandaag ook de nieuwe factuur ontvangen, dat bedrag (24,47) klopt wel.

In het topic wat je aanhaalt zie ik dat ik niet de enige ben, dus ik wacht wel even af.

Maar nu ik toch je aandacht heb, in februari 2020 gaat mijn nieuwe abonnement in. Ben ik dan mijn huidige MB spaarpot dan kwijt en wordt deze ge-reset, of blijft alles behouden?

Nogmaals dank voor antwoord.

Tjeu.

Dat zou je moeten behouden. Wel een goeie vraag. Februari niet januari daarmee doel ik op de overgang naar KPN.

Reputatie 8
Badge +11

De factuur klopt wel inderdaad. Alleen de informatie in Mijn Telfort klopt niet, wordt aan gewerkt. 

Wat betreft de verlenging. In januari gaan inderdaad de Telfort abonnementen over naar KPN. Echter deze behouden wel de voorwaarden van Telfort. Voor een verlenging dus ook, dat is een abonnement volgens de huidige voorwaarden. Het mb's meenemen naar de volgende maand is daar een van en zal dus blijven. Van oud naar verlenging wordt ook gewoon meegenomen. 

Reageer