Abonnement mobiel bij uitschrijving basisregister

• 28 januari 2017
  • 4 reacties
  • 263 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik heb een abonnement wat volgens mij nog doorloopt tot 2018. Nu is het zo dat ik mij uit ga laten schrijven bij de gemeente en Nederland verlaat voor een reis van meer dan 1 jaar. Hoe zit het met mijn contract wordt deze ontbonden wanneer ik aan kan tonen dat ik uitgeschreven ben uit het basisregister?

En zitten hier nog gevolgen aan vast?

Graag hoor ik van jullie.

Vriendelijke groet,
Kevin

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge +2
Even aannemende dat het een Telfort mobiel abonnement betreft is de teleurstellende constatering helaas dat Telfort hier helaas niks voor je in kan betekenen, aangezien je wordt geacht bij aangaan van het abonnement zaken zoals een mogelijk tijdelijk buitenland verblijf zelf in overweging te nemen...
Helaas. Vergelijkbare vraag met antwoord van webcare:
https://forum.telfort.nl/internet-267/werkzaam-nederland-maar-verhuizen-naar-belgie-56565

Je kan misschien je abo zover mogelijk downgraden.
Badge +1
Hi Kevin!

Wat gaaf dat je voor zo'n lange periode naar het buitenland gaat! Mooi avontuur! :D

Stuur mij je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst zal ik voor je nagaan of er iets mogelijk is.

Alvast bedankt voor je berichtje!
Badge +1
Hoi Kevin, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!