Abonnement klopt niet

• 28 november 2012
  • 9 reacties
  • 2292 keer bekeken

Badge
Superkoopje afgesloten 300 min, 500 gb, 100 sms.
sms bundel aangepast naar 500 sms kosten 7 euro volgens de site dus 5 euro ongeveer duurder
Op rekening staat 35 euro. Marleen zou het oplossen. Mijn telfort klopt niet op jullie pc staat 20.33 nou mooi niet dus. Marleen had gezworen dat dat geld niet afgeschreven ging worden maar juiste bedrag. Ik weer gebeld belt Marleen weer ja die sms bundel daar ligt het aan ze zou me terug zetten naar 100 sms dan kwam alles goed nu weer ruyim 29 euro. All in one ook problemen mee geen abbo toch ruim 45 afgeschreven.

Ik zeg u een ding. Eind deze maand staat die 150 euro terug op mijn rekening met jullie gezeik anders ga ik naar de rechtsbijstand en hoef ik nooit meer wat van jullie ik wil gewoon voor 20.33 500 sms 500 mb en 300 minuten en mijn geld terug. Ben er klaar mee steeds dat gebel en dat afschrijven van jullie ik kan ook een incasso blokkade aanvragen zo geld ook voor de sinonly van mijn partner regel je zaken goed of ik neem andere maatregelen.

9 reacties

Badge
En dat geld ook voor mijn moeder die lag in 2010 te vechten voor dr leven kon niet eens bellen. Maar toen ik merkte dat ze dikke rekening kreeg doordat abbo afgelopen was kon er niks meer geregeld worden volgens jullie. Gewoon smerig er kan altijd iets gregeld worden jullie willen niet.
Was altijd tevreden maar nu na dit echt nooit meer tenzij het opgelost word ga deze zaak ook melden bij radar kassa en alle andere sites
Reputatie 3
Badge +1
@Angeliquejeh,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor de zaken die zijn misgelopen bij het aangaan van het Superkoopje. Je geeft aan dat de abonnementskosten op Mijn Telfort niet kloppen en dat je door één van mijn collega's niet goed bent voorgelicht. Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Graag zoek ik voor je uit wat er precies is mis gegaan en hoe wij dit z.s.m. voor jou kunnen oplossen.
Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Badge
Edit moderator: Privégegevens verwijderd. Zet nooit je gegevens op een openbaar forum!!
Reputatie 8
Badge +16
Advies is om geen privégegevens op een openbaar forum te plaatsen maar per privébericht naar Telfort te sturen (zoals gevraagd is).
Badge
Hoe moet dat dan prive sturen?
Reputatie 8
Badge +10
Hoe moet dat dan prive sturen?

klik op de woorden "een privébericht" in deze post: https://forum.telfort.nl/abonnementen-254/abonnement-klopt-niet-29941/#post308955

of op de naam van "Denise - Telfort"
Reputatie 3
Badge +1
@Angeliquejuh,

Doordat je de sms-bundel hebt verhoogd is de korting die geldt voor het Superkoopje komen te vervallen. Dit is voor jou teruggezet naar de huidige bundel (100 sms) waardoor je wel weer recht hebt op deze korting. Echter, moet deze korting weer handmatig worden toegevoegd. Zojuist heeft de betreffende collega op mijn verzoek contact met je opgenomen. Er is afgesproken dat zodra de korting weer is verwerkt in ons systeem de teveel betaalde kosten worden gecrediteerd. Zodra dit is afgehandeld wordt er opnieuw contact met je opgenomen.

Denise
Badge
Telfort heeft zich qua telefoonkosten die terug betaald zouden worden van mijn partner en het alles in een pakket wat ongeopend is terug gestuurd waarvan wel kosten zijn afgeschreven weer niet aan de gemaakte afspraken uwerzijds gehouden. Wij hebben de kwestie inmiddels voorgelegd aan rechtsbijstand.

Raar binnen 2 muisklikken kun je een abbonnement afsluiten, maar owee als er problemen zijn dan duurt het 1 of meer maanden dit op te lossen en de klant maar betalen. Als het op deze manier moet willen wij helemaal niets meer van telfort.

Wij gaan nu kijken met de verzamelde bewijsmaterialen en print screens die wij gemaakt hebben wat rechtsbijstand voor ons kan betekenen hierin.

En vind het zeer opmerkelijk dat Marleen eerst belt ga het oplossen en dat het opgelost is een week later en nu vorige week zei dat ze dat niet gezegt had en dat ik mijn sms bundel moet verlagen dan komt alles goed en nu mag ik weer weken wachten op antwoord van de back office, dit slaat werkelijk nergens op. Klant denkt heb 500 smsjes dus die gaat gebruik maken van die smsjes en uit eindelijk kan ik dalijk 200 smsjes los bij betalen en is mijn rekening nog duurder. Maargoed. 
Badge
Op uw volgende factuur wordt een bedrag ad € 25,- in mindering gebracht.

U geeft toe dat ik teveel heb betaald, en wil dit bedrag ook direct op rekening ontvangen ga niet weer een maand wachten.

Ook komt u op een bedrag van € 25,00 terwijl ik op nu nog openstaande bedrag van € 55,00 kom.

Laatste telefoongesprek zijn kosten van decrediteerd maar de vorige gesprekken zoals afgesproken waar worden die opgenomen?

Ook heb ik u gevraagd naar mijn moeders abbonnement te kijken en dit ook op te lossen zodat wij met telfort met een schone lei kunnen beginnen dit kan ook al niet?

Ook wil ik zoals afgesproken ipv 100 sms 500 smsjes voor 20 euro in totaal in mijn abbonement, wanneer dit alles niet kan, zijn we genoodzaakt verdere stappen met arag te ondernemen, die deze zaak overigens al hebben toegezegt hebben in behandeling te gaan en willen nemen. Kan alles niet goedschiks opgelost worden dan maar kwaadschiks maar let wel dan hoeven jullie niks meer op te lossen dan willen wij gewoon van onze abonnementen af, en ons geld terug ontvangen incl. rente die u ontvangen heeft over ons geld.

Ik ben mijn vertrouwen in Telfort kwijt.

Reageer