Abonnement in aanvraag...

• 26 april 2012
  • 1 reactie
  • 1370 keer bekeken

Vorige week heb ik via (online) Phonehouse een abonement afgesloten bij Telfort. Die zou op zaterdag bezorgd worden omdat alles voor akkoord was.

Toch heb ik de bestelling niet gekregen omdat sinds vrijdag ineens weer hetvolgende bij de order stond --> "Op dit moment hebben wij echter nog geen terugkoppeling ontvangen van Telfort dat uw order is verwerkt"

Inmiddels is het al een week geleden en ik vind het maar raar dat Telfort er zo lang over doet om mijn aanvraag te behandelen.

Wat ik ook vreemd vind is dat ik al wel bevestigingsmail heb gekregen voor email en een welkomsmail. Toch heb ik nog steeds niets en als ik Phonehouse bel die zegt telkens dat het bij Telfort in behandeling is.

Graag reactie!!!

Mvg,

G. ter Veen

1 reactie

Badge +2
@GtVeen81,

Welkom op het forum.
Het is goed te begrijpen dat u het vreemd vindt. Door het succes van onze nieuwe abonnementsvorm, hebben wij op dit moment een kleine achterstand in de verwerking van nieuwe aanvragen. Hierbij doe ik een beroep op uw geduld en uiteraard bied ik mijn excuses aan voor de langere wachttijd. Indien u in de loop van aankomende week nog niets heeft ontvangen, kunt u dit via een privebericht aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer