beantwoord

Abonnement geblokkeerdgoedemiddag

• 20 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedemiddag.

Ik heb een telefoonabonnement lopen bij Telfort.
Nu is het zo, dat ik te laat een betaling heb uitgevoerd en is mijn abonnement dus stil gezet.

Ik heb deze openstaande betalingen eergisteren betaald.

Hoe lang zou het ongeveer duren voordat mijn abonnement weer is aangesloten?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 20 augustus 2019, 13:30

Betaling factuur

Is je telefoon geblokkeerd omdat je een betalingsachterstand hebt? Als je direct betaalt, wordt je telefoon binnen 5 werkdagen automatisch gedeblokkeerd.
Uitzondering: dit geldt niet als je abonnement al is beëindigd vanwege de betalingsachterstand. Lees hieronder wat je moet doen als je een betalingsachterstand hebt.
Bekijk reactie

3 reacties

Betaling factuur

Is je telefoon geblokkeerd omdat je een betalingsachterstand hebt? Als je direct betaalt, wordt je telefoon binnen 5 werkdagen automatisch gedeblokkeerd.
Uitzondering: dit geldt niet als je abonnement al is beëindigd vanwege de betalingsachterstand. Lees hieronder wat je moet doen als je een betalingsachterstand hebt.
Betaling factuur

Bedankt! Dit helpt mij verder, ik zal een aantal dagen wachten. Mijn nummer is inderdaad geblokkeerd vanwege een achterstand. Deze heb ik inmiddels wel betaald.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @abeljaars, ik heb nog even meegekeken. Ik zie dat de aansluiting alweer actief is. De betaling is dus al helemaal verwerkt. :)

Mocht je nog meer vragen krijgen, dan zien we je graag weer op het Forum verschijnen.

Reageer