beantwoord

Abonnement geblokkeerd

  • 25 januari 2019
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Hoihoi ik kreeg een mail met dat ik voor de 25ste moest betalen en ik heb precies op de 25ste betaalt ben ik dan nog optijd en wanneer word precies me abonnement gedeblokkeerd
gr. Naomi
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 januari 2019, 14:55

Hallo @Naomielsemulder, welkom op het Telfort forum! Ik heb het meteen voor je nagekeken en ik zie dat de blokkade inmiddels weer opgeheven is. Je kunt je nummer nu weer gebruiken zoals voorheen 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Vóór de 25e is niet hetzelfde als op de 25e, maar daar was je al achter.

Hier vind je hoe het zit met de verwerkingstijd bij betaling:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Naomielsemulder, welkom op het Telfort forum! Ik heb het meteen voor je nagekeken en ik zie dat de blokkade inmiddels weer opgeheven is. Je kunt je nummer nu weer gebruiken zoals voorheen 🙂

Reageer