beantwoord

Abonnement geblokkeerd

• 19 december 2018
  • 2 reacties
  • 180 keer bekeken

Goedemorgen,

Mijn abonnoment is sinds gisteren geblokkeerd ( kan wel gebeld worden ) ik had een betalingsachterstand waar ik niks van af wist nou prima mijn eigen schuld ik log vandaag in om te betalen en mijn IBAN te wijzigen ( reden van betalingsachterstand is dat ik een nieuwe bank heb EEN BUITENLANDSE ) eerste wat ik zie is dat je je IBAN niet kan wijzigen zelf maar het via de klantenservice moet, de chat doet het niet en ik kan niet bellen sinds telfort me heeft geblokkeerd NOU DANKJE WEL. allebei de opties om contact op te nemen met telfort doen het niet en ik kan mijn facturen niet betalen omdat ik er vragen over heb.

1 ding dat ik zeker weet nu is dat ik z.s.m. ga overstappen van deze provider!

Verder vroeg ik me af of ik mijn IBAN via de forum nog zou kunnen wijzigen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 december 2018, 12:19

Hallo SabirK, afgesloten zijn is inderdaad vervelend. Heb je het openstaande bedrag al wel betaald? Op deze pagina wordt beschreven hoe je dat het beste kunt doen om zo snel mogelijk weer aangesloten te worden.
Het aanpassen naar een buitenlandse IBAN kan inderdaad niet via de Mijn Telfort omgeving, dat kan telefonisch en via chat zoals je noemt, maar het kan ook gewoon via mij 🙂 Als je daarvoor je forumprofiel aanvult met het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, de huidige én nieuwe IBAN en daarna hieronder een reactie plaatst kan ik dit voor je bekijken.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo SabirK, afgesloten zijn is inderdaad vervelend. Heb je het openstaande bedrag al wel betaald? Op deze pagina wordt beschreven hoe je dat het beste kunt doen om zo snel mogelijk weer aangesloten te worden.
Het aanpassen naar een buitenlandse IBAN kan inderdaad niet via de Mijn Telfort omgeving, dat kan telefonisch en via chat zoals je noemt, maar het kan ook gewoon via mij 🙂 Als je daarvoor je forumprofiel aanvult met het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, de huidige én nieuwe IBAN en daarna hieronder een reactie plaatst kan ik dit voor je bekijken.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @SabirK, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het nog gelukt of kan ik je hier nog mee helpen?

Reageer