beantwoord

abonnement en bundel aanpassen werkt niet op MijnTelfort

• 14 november 2016
  • 4 reacties
  • 297 keer bekeken

Beste meneer / mevrouw,
Ik probeer via MijnTelfort te kijken wat het zou kosten om mijn minuten bundel weer aan te zetten, maar deze functionaliteit werkt niet, ik zie alleen maar cirkeltjes draaien. Ik kan dus eventueel ook niet mijn bundel zelf aanpassen nu via MijnTelfort.
Ik heb geprobeerd met Google Chrome en Safari browsers, bij allebei werkt het niet.
Zie bijgevoegde screenshot.

Ik hoop dat u mij verder kunt helpen?

Mvg,
Niek
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 15 november 2016, 10:53

Hey niekniek,

Zoals ik heb aangegeven in je andere topic is dit niet meer mogelijk. Je kan 1 keer per maand je bundels wijzigen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hey niekniek,

Ik had begrepen in je andere topic dat je opgezegd had? Sorry als ik dit verkeerd had begrepen. 🙂 Heb je geen opzegging gedaan dan kun je inderdaad per volgende factuur periode je bundels weer aanpassen.

Groetjes Marissa.
Screenshot:

Reputatie 1
Badge +1
Hey niekniek,

Zoals ik heb aangegeven in je andere topic is dit niet meer mogelijk. Je kan 1 keer per maand je bundels wijzigen.
Bedankt voor uw reactie Marissa.
Dus als ik het goed begrijp zou het de volgende maand/periode weer moeten werken?
Is het niet mogelijk om mijn wijziging van de belbundel terug te draaien/te annuleren?
Ik was in de veronderstelling namelijk dat ik mijn minuten zou behouden, en de bundel later weer aan kon zetten.

Beste meneer / mevrouw,
Ik probeer via MijnTelfort te kijken wat het zou kosten om mijn minuten bundel weer aan te zetten, maar deze functionaliteit werkt niet, ik zie alleen maar cirkeltjes draaien. Ik kan dus eventueel ook niet mijn bundel zelf aanpassen nu via MijnTelfort.
Ik heb geprobeerd met Google Chrome en Safari browsers, bij allebei werkt het niet.
Zie bijgevoegde screenshot.

Ik hoop dat u mij verder kunt helpen?

Mvg,
Niek