beantwoord

Abonnement eerder in laten gaan

• 11 januari 2018
  • 6 reacties
  • 231 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 4 reacties
Ik heb een nieuw SIMonly abbo. Maar heb als datum ‘per direct’ gekozen. Nu lees ik dat het pas per 5maart in zal gaan. Ik herinner me niet dat dat een optie was. Hoe kan ik dat vervroegen naar per direct?
icon

Beste antwoord door Deborah 12 januari 2018, 16:53

Hoi CMS, je kunt inderdaad het beste je vragen niet over meerdere topics verspreiden en tegelijk in een privébericht stellen. De startdatum van je contract kan ik vervroegen. Per wanneer wil je het laten ingaan? Zodra je abonnement is geactiveerd, dan kan ik je simkaart handmatig voor je activeren. Ik zie dat je geen nummerbehoud hebt aangevraagd.
Bekijk reactie

6 reacties

Heb je nummerbehoud van een andere aanbieder?
Is 5 maart soms de datum waarop je andere abo afloopt?
Nee zover ik weet geen nummerbehoud aangevraagd.
Maar ik kan ook mijn sim niet activeren,
Omdat mijn emailadres niet klopt.

Hoe kan ik dat wijzigen?
Webcare zal even moeten meekijken. Ze lezen hier mee.
Staat je postcode en huisnummer al in je forumprofiel?
Ik zie net dat Deborah in een ander topic je al aan het helpen is.
Wel verwarrend 3 verschillende topics...
Reputatie 4
Badge +10
Hoi CMS, je kunt inderdaad het beste je vragen niet over meerdere topics verspreiden en tegelijk in een privébericht stellen. De startdatum van je contract kan ik vervroegen. Per wanneer wil je het laten ingaan? Zodra je abonnement is geactiveerd, dan kan ik je simkaart handmatig voor je activeren. Ik zie dat je geen nummerbehoud hebt aangevraagd.

Ik begrijp het, sorry ben nieuw met dit ..
Ja ik wil het graag per direct in laten gaan als het kan
Reputatie 4
Badge +10
Hoi CMS, ik zie dat je telefoonnummer op 15-01-2018 is ingegaan. Ik was er nog mee bezig om je telefoonnummer eerder in te laten gaan. Heb je dit via een andere collega in orde gemaakt? Fijn in ieder dat het gelukt is! Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Reageer